Capt Buttkick Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Jeg tenker å benytte priskampen rundt skolestart til å kjøpe ny PC Brukes til spill som WoW, Minecraft, Civ. Ikke de mest kraftkrevende, men det er godt mulig at dette vil endre seg med tiden Jeg ønsker ikke å bygge selv. Det handler ikke om kompetanse eller tiltakslyst, men jeg har enda ikke eid en PC som har vart i over tre år uten at jeg har fått problemer (PC er mye i bruk). Det er derfor viktig for meg at jeg har mulighet for å sende hele skiten på service, uten at jeg må selv finne ut av hvilken komponent som svikter. Det er selvfølgelig ingen problem å skifte ut komponenter så lenge jeg har kun en leverandør, og det er særlig dette jeg trenger hjelp til, men også dersom dere har innspill til hvor jeg bør kjøpe PC. Jeg har kikket bl.a. på denne: http://www.komplett....gSystemId=10747 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 http://cdon.no/elektronikk/thor_vingner_hardcore_-_intel_core_i5_3570k_-__2x8gb_-_ssd_120gb_-_geforce_gtx_660_oc_-_windows_8-22384289 Lenke til kommentar
Capt Buttkick Skrevet 12. august 2013 Forfatter Del Skrevet 12. august 2013 Den så rimelig bra ut. Takk for godt forslag Ser de fleste maskinene med SSD mangler HDD. Ønsker SSD, men tviler på om jeg har nok plass, da. Koste på meg en harddisk i tillegg? Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Den så rimelig bra ut. Takk for godt forslag Ser de fleste maskinene med SSD mangler HDD. Ønsker SSD, men tviler på om jeg har nok plass, da. Koste på meg en harddisk i tillegg? Det er en mulighet http://cdon.no/elektronikk/gaming_pc_-_thor/ Husk at man får med mus og musematte Lenke til kommentar
Capt Buttkick Skrevet 12. august 2013 Forfatter Del Skrevet 12. august 2013 (endret) Andre forslag? Har det noe å si hva HDD jeg kjøper? Glemte å spesifisere at det er stasjonær PC jeg er ute etter. Endret 12. august 2013 av Capt Buttkick Lenke til kommentar
Capt Buttkick Skrevet 12. august 2013 Forfatter Del Skrevet 12. august 2013 Takker for hjelpen så langt, Marius! Vet du når PCen ble oppdatert sist? Jeg ser det står 2013-06-04. Regner med at den da ble oppdatert i juni, og ikke i april? Jeg ser det er 3. generasjons prosessor, men det har kanskje ikke all verden å si? Ellers er jeg litt skuffa over priskampen i år. Derfor også jeg kommer her. Finner liksom ikke de helt gode tilbudene, og er vant med å ha en del å velge mellom når jeg skal kjøpe PC Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Takker for hjelpen så langt, Marius! Vet du når PCen ble oppdatert sist? Jeg ser det står 2013-06-04. Regner med at den da ble oppdatert i juni, og ikke i april? Jeg ser det er 3. generasjons prosessor, men det har kanskje ikke all verden å si? Ellers er jeg litt skuffa over priskampen i år. Derfor også jeg kommer her. Finner liksom ikke de helt gode tilbudene, og er vant med å ha en del å velge mellom når jeg skal kjøpe PC Er ikke helt sikker, men forskjellen mellom 3. og 4. gen CPU Er vel mer krig på laptop ATM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå