Joachim_F Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Årets WRC-spill viser seg frem. Les hele saken Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Kanskje det snart er på tide å fjerne støv av g25 snart. Lenke til kommentar
amarios Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Blir nok like dårlig som de forrige WRC spillene Milestone har gitt ut, gief ett skikkelig rally spill som RBR :\ Lenke til kommentar
garnok Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 venter fremdeles på et wrc spill som er like bra som de første på ps2. Håper det beste, men frykter det verste Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 venter fremdeles på et wrc spill som er like bra som de første på ps2. Håper det beste, men frykter det verste Enig med du. WRC på ps2 var konge spill. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Spillet kommer til PlayStation 4, PlayStation Vita, Xbox 360 og Windows-baserte PC-er Skal vel være PS3. Hoppet over WRC 3, men dette blir nok kjøpt. Lenke til kommentar
rbr Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Om ikke dette blir i nærheten av richard burns rally angående realismen den har, styrer deg glatt unna. INGEN rally spill når opp til burns rally der. bare min lille mening Lenke til kommentar
schanco Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Helt enig med dere andre her... RBR er best! på tide med en ny rally simulator.. fått nok av arcade rally Lenke til kommentar
Dark Archon Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Ingen her som likte Colin McRae Rally spillene? Husker jeg hadde mye moro med det tredje spillet i serien til ps2. Grei vanskelighetsgrad synes jeg det var også, hadde problemer med å hevde meg i toppen på flere av rallyene. Lenke til kommentar
rbr Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 (endret) jeg har hatt det veldig gøy med colin mc rae serien. spillet mye colin mc rae 2,3,4 og 5eren(likte best 2eren siden den jeg startet med) det gikk 2,3 ratt og pedalsett der gitt. med siden rbr kom ut så ble det mest det spillet det gikk på. Endret 13. august 2013 av rbr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå