Rustymagus Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Et dystopisk eventyr som setter deg på prøve. Les hele saken Lenke til kommentar
Johste Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Dette skal eg spille når eg blir pensjonist. Fantastisk hjernetrim. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Leste de første linjene, hørtes ikke morsomt ut. Så ned på siden å så karakteren, leste da hele anmeldelsen. Hehe dette skal prøves! Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Ut fra dagens standarder er ikke Papers, Please et særlig pent spill. Hæ? Pent er ikke det samme som høy oppløsning. Spillet ser flott ut! Bortsett fra det, bra anmeldelse. Fint spillet fikk en 9er, selv om det kanskje er litt snilt, men siden Gamer har gjort karaktersetting vanskelig for seg selv må nesten årets beste spill sålangt få en 9er. 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Hæ? Pent er ikke det samme som høy oppløsning. Spillet ser flott ut! Bortsett fra det, bra anmeldelse. Fint spillet fikk en 9er, selv om det kanskje er litt snilt, men siden Gamer har gjort karaktersetting vanskelig for seg selv må nesten årets beste spill sålangt få en 9er. Hva får deg til å tro at anmelderen mener at pent er det samme som høy oppløsning? AtW Lenke til kommentar
Psykonaut Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Kan ikke noen lage et spill hvor man spiller en saksbehandler i NAV? 6 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Har troa på det her, men nå går det i FTL, så får vente med å handle. Lenke til kommentar
whorebeast Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Jeg har klokket 11-12 timer sålangt, og vil gi min støtte til karakteren 9/10. Det er et fabelaktig lite spill og en genialt gjennomført politisk satire. De moralske valgene er mindre pompøse enn i andre spill, men samtidig mer gripende og realistisk. Men først og fremst er det bare skikkelig artig. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Spilte alpha'en litt før så vet det er godsaker, men har ikke kjøpt den ennå. Blir vel en GOG-versjon etterhvert da. Lenke til kommentar
MDD Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Er vel 20 forskjellige slutter, ikke 30. VGA eksisterte ikke i 82 og indie er ikke en genre. Når det er sagt skal jeg si meg enig i karakteren. Flott spill med masse gjenspillings-potensiale. Lenke til kommentar
torerr Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Har hatt denne jobben i virkeligheten. Ganske moro. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Har hatt denne jobben i virkeligheten. Ganske moro. Spillet eller jobben i virkligheten? Lenke til kommentar
GimleSag Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Lydsporet i introen er nok til å gi dette spillet en nier. Den kommer til å gi meg frysninger resten av livet. Lenke til kommentar
torerr Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Har hatt denne jobben i virkeligheten. Ganske moro.Spillet eller jobben i virkligheten? Jobben Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Kan ikke noen lage et spill hvor man spiller en saksbehandler i NAV? Da hadde man jo ikke trengt å gjøre noe i det hele tatt.Det hadde jo ikke vert noe gøy 3 Lenke til kommentar
Nailer Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Da hadde man jo ikke trengt å gjøre noe i det hele tatt.Det hadde jo ikke vert noe gøy Hey! Den kaffen drikker ikke seg selv! 5 Lenke til kommentar
Niper Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Spilte kanskje i en halv time og så måtte eg gji meg. Eg synest det er et uhyre vanskelig spill men likevell artig Skal prøve og få noen flere timer i det. Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Var eg den einaste som la merke til "Anita Sarkeesian" i artikkelbiletet? Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Var eg den einaste som la merke til "Anita Sarkeesian" i artikkelbiletet? Det er flere ekte navn og referanser til spillindustrien i spillet. Lenke til kommentar
Sandmarken Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Alt for vanskelig for min smak. Hadde man hatt litt bedre tid og litt færre ting å huske på hadde det vært artigere.. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå