Gå til innhold

Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Jensemann har også tidligere utført Pr-stunt i trafikken der han fremstår som en av folket

http://www.dagbladet.../08/299904.html

Hva er riktig:

- Da kvinnen som kjørte Volvoen ringte og takket, fortalte hun også at en mann fra Arbeiderpartiet hadde hevdet at Jens Stoltenberg hadde lagt igjen visittkortet sitt. Et visittkort verken jeg eller hun hadde sett. Hun hadde derimot tatt vare på parkeringsbilletten som var plassert under vindusviskeren, sier Roar Berg Nielsen.

Er det riktig at han stakk av uten å melde fra, er det uansvarlig etter mitt syn.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Jeg må si at det var et godt PR stunt, men det er politikken som er viktig. Jeg stemmer på selve politikken, ikke på menneskene bak den.

Lenke til kommentar

Jeg må si at det var et godt PR stunt, men det er politikken som er viktig. Jeg stemmer på selve politikken, ikke på menneskene bak den.

Er det like morsomt når det viser seg at du har blitt lurt?

At det var mennesker som blir hyret inn og fikk lønn for å være med på stuntet, at det bare var skuespill?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Er det like morsomt når det viser seg at du har blitt lurt?

At det var mennesker som blir hyret inn og fikk lønn for å være med på stuntet, at det bare var skuespill?

Nei, tvert imot. Tanken var god, men utførelsen var svært dårlig.

Lenke til kommentar

Selv ikke ett pr-stunt klarer de å utføre uten å måtte prøve å lure folket.

Eier ikke skam den gjengen der.

Gjennomgående sitat fra en rekke uvitende velgere det der. Så mange som sitter og hevder at politikere prøver å lure folket. Fellesnevneren for alle som sier dette er at ingen har satt seg inn i noen av sakene de hevder å ha blitt lurt i, og at de sjeldent har fått med seg hva som har blitt sagt. Det er vel enklere å uttale seg enn å tenke eller prøve og forstå en sak.

Politikere generelt (uavhengig av parti) er vel en av de yrkesgruppene der personene involvert, er de som i langt størst grad er mest varsomme med å ikke si noe feil.

Endret av IBalic
Lenke til kommentar

Så ingen politiker har noen gang brutt ett valgløfte?

Vet ikke om du bør snakke om uvitenhet.

Nå prøver du å legge ord i munnen på meg. Jeg har nemlig aldri snakket om noen valgløfter. Jeg har sagt at det er håpløst å snakke om at politikere prøver å lure folket. For det stemmer ikke.

Hvis du faktisk tenker litt etter - hvorfor skulle noen politikere ha glede og motivasjon til å prøve og lure folket? De som blir politikere i Norge har faktisk et ønske om å påvirke samfunnet og de ønsker en bestemt samfunnsutvikling. Greit nok at de ønsker å vinne et valg, men de har jo virkelig et ønske og en plan for å gjennomføre det de sier.

Så kan man alltid sitte å studere detaljer i sitater og se på sider som holderdeord.no, men for å være helt ærlig mener jeg det fører svært lite produktivt og givende med seg.

Jeg synes flere velgere bør sette seg ordentlig inn i politikken fremfor å fyre løs med grunnløse påstander og konspirasjonsteorier (ref. kommentarfelt på nettaviser).

Endret av IBalic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...