Sheldon C Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Jensemann har også tidligere utført Pr-stunt i trafikken der han fremstår som en av folket http://www.dagbladet.no/nyheter/2001/12/08/299904.html Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Virkelig godt planlagt ja: Fikk betalt for tur med «Taxi-Jens» Fem av passasjerene var hentet inn via casting. http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/artikkel.php?artid=10119280 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Jensemann har også tidligere utført Pr-stunt i trafikken der han fremstår som en av folket http://www.dagbladet.../08/299904.html Hva er riktig: - Da kvinnen som kjørte Volvoen ringte og takket, fortalte hun også at en mann fra Arbeiderpartiet hadde hevdet at Jens Stoltenberg hadde lagt igjen visittkortet sitt. Et visittkort verken jeg eller hun hadde sett. Hun hadde derimot tatt vare på parkeringsbilletten som var plassert under vindusviskeren, sier Roar Berg Nielsen. Er det riktig at han stakk av uten å melde fra, er det uansvarlig etter mitt syn. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Selv ikke ett pr-stunt klarer de å utføre uten å måtte prøve å lure folket. Eier ikke skam den gjengen der. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Jeg må si at det var et godt PR stunt, men det er politikken som er viktig. Jeg stemmer på selve politikken, ikke på menneskene bak den. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Jeg må si at det var et godt PR stunt, men det er politikken som er viktig. Jeg stemmer på selve politikken, ikke på menneskene bak den. Er det like morsomt når det viser seg at du har blitt lurt? At det var mennesker som blir hyret inn og fikk lønn for å være med på stuntet, at det bare var skuespill? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Er det like morsomt når det viser seg at du har blitt lurt? At det var mennesker som blir hyret inn og fikk lønn for å være med på stuntet, at det bare var skuespill? Nei, tvert imot. Tanken var god, men utførelsen var svært dårlig. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Ja, det er sant. Ideen er veldig bra, men de har jo det med å lyve til folket, synd de ikke klarte å la være denne gangen heller. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Er det like morsomt når det viser seg at du har blitt lurt? At det var mennesker som blir hyret inn og fikk lønn for å være med på stuntet, at det bare var skuespill? Det virket da sannsynlig hele tiden. Uskylden har forlatt reklamebransjen for lenge siden. Geir Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Det virket da sannsynlig hele tiden. Uskylden har forlatt reklamebransjen for lenge siden. Geir Det er riktig, det er vel like teit å stole på reklame som på sin statsminister Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Hadde vært mye gøyere om han hadde kjørt fulle folk hjem en lørdagskveld 2 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 (endret) Det er riktig, det er vel like teit å stole på reklame som på sin statsminister Uskylden forlot politikken lenger før reklamebransjen fantes... Geir Endret 13. august 2013 av tom waits for alice 1 Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 (endret) Selv ikke ett pr-stunt klarer de å utføre uten å måtte prøve å lure folket. Eier ikke skam den gjengen der. Gjennomgående sitat fra en rekke uvitende velgere det der. Så mange som sitter og hevder at politikere prøver å lure folket. Fellesnevneren for alle som sier dette er at ingen har satt seg inn i noen av sakene de hevder å ha blitt lurt i, og at de sjeldent har fått med seg hva som har blitt sagt. Det er vel enklere å uttale seg enn å tenke eller prøve og forstå en sak. Politikere generelt (uavhengig av parti) er vel en av de yrkesgruppene der personene involvert, er de som i langt størst grad er mest varsomme med å ikke si noe feil. Endret 13. august 2013 av IBalic Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 (endret) Så ingen politiker har noen gang brutt ett valgløfte? Vet ikke om du bør snakke om uvitenhet. Endret 13. august 2013 av PatSharpX Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 En løgn i ordets rette forstand er det vel bare hvis de visste på det tidspunkt de ga løftet at de ikke hadde til hensikt å holde det. Ellers er det "bare" et løftebrudd. Geir Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Dagbladet kaller stuntet LOL faktoren. Lenke til kommentar
IBalic Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 (endret) Så ingen politiker har noen gang brutt ett valgløfte? Vet ikke om du bør snakke om uvitenhet. Nå prøver du å legge ord i munnen på meg. Jeg har nemlig aldri snakket om noen valgløfter. Jeg har sagt at det er håpløst å snakke om at politikere prøver å lure folket. For det stemmer ikke. Hvis du faktisk tenker litt etter - hvorfor skulle noen politikere ha glede og motivasjon til å prøve og lure folket? De som blir politikere i Norge har faktisk et ønske om å påvirke samfunnet og de ønsker en bestemt samfunnsutvikling. Greit nok at de ønsker å vinne et valg, men de har jo virkelig et ønske og en plan for å gjennomføre det de sier. Så kan man alltid sitte å studere detaljer i sitater og se på sider som holderdeord.no, men for å være helt ærlig mener jeg det fører svært lite produktivt og givende med seg. Jeg synes flere velgere bør sette seg ordentlig inn i politikken fremfor å fyre løs med grunnløse påstander og konspirasjonsteorier (ref. kommentarfelt på nettaviser). Endret 13. august 2013 av IBalic Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Stuntet skal diskuteres i dagens dagsnytt 18 sending som begynner nå. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Jeg vil si valgflesk er en måte å lure folk til å stemme på det partiet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå