Gå til innhold

Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Jens Stoltenbergs siste Pr Stunt som taxisjåfør har gått verden over og fått stor oppmerksomhet på BBC og Al Jazira.

I en artikkel i Dagbladet får vi av kommunikasjonssjef i Arbeiderpartiet, Pia Gulbrandsen vite at stuntet var godt planlagt:

- Ikke gjort over natta

- Det er ikke noe som er gjort som et resultat av de siste målingene, og jeg tror at pr-ekspertene forstår at dette ikke ble gjort over natta. Nå er det valgkamp, og da er det ikke uvanlig med valgkampanjer, sier hun.

Ifølge Gulbrandsen er det først og framst viktig for Arbeiderpartiet og Stoltenberg å lytte til folk og høre hva de er opptatt av både ansikt til ansikt, gjennom husbesøk, og i sosiale medier.

I samme artikkel sammenlignes stuntet med Kong Olavs trikkestunt.

Gjør som kong Olav

Stoltenberg tar tak i en velkjent forestilling når han påtar seg rollen som drosjesjåfør, ifølge førstelektor Karl Fredrik Tangen ved Markedshøyskolen.

- Dette er da kongen som går blant vanlige folk. Vi har sett det mange ganger opp gjennom historien. Mest kjent er kanskje kong Olavs trikketur. Også kongen i Jordan har gitt seg ut for å være taxisjåfør, sier han til Dagbladet.

Han tror Stoltenberg ønsker å framstå som en jordnær og lyttende statsminister.

Endret av Slettet+9871234
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror nok ikke jern-erna klarer å gjennomføre så mye mer :)

Faktisk så kan vi være foruten mye av det Jens gjenomfører som innskrenker vår frihet.

Vi kan fint være uten DLD og den nye åndsverksloven. Fint være uten overvåkning av norske borgere.

Det er hva man gjør som er viktig, ikke hvor mye de gjør. Kvalitet fremfor kvantitet. AP, SV og SP står for kvantitet... Nå er jo Høyre og AP ganske så like da... Eneste forskjellen på dem er at den ene er mer åpen for privat initiativ enn den andre, men som vil føre til fortsatt statlig finansiering... Men det er ingen tvil: Det blir mer frihet både økonomisk og sosialt med alle de borgerlige også Høyre. Men Høyre har dessverre som AP gått inn for DLD og den nye åndsverksloven, som da tillater private å snoke rundt på internett å overvåke helt vanlige folk... Nei, skal man unngå alt dette djevelskapet, så stem Venstre! :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

... Jens Stoltenberg desperat i Valgkampen, burde overskriften vært... Nå gjør han alt for å klore seg fast til makten.

Desperat, det har jo vært planlagt siden mars.

Det er hva man gjør som er viktig, ikke hvor mye de gjør. Kvalitet fremfor kvantitet. AP, SV og SP står for kvantitet... Nå er jo Høyre og AP ganske så like da... Eneste forskjellen på dem er at den ene er mer åpen for privat initiativ enn den andre, men som vil føre til fortsatt statlig finansiering...

Her synes jeg et sitat fra Rødts brosjyre som jeg fikk på byen i Moss på lørdag gir et glimrende svar.

Sykehusreformen har gjort helsesektoren til en samlebåndindustri. .... , de ansatte må løpe stadig fortere og pasienter skal ut raskest mulig

Det er et resultat av private kjøp av helsetjenester.

1. Mener du dette vil ble sterkere eller svakere med borgerlig konkurranseutsetting og stykkpris?
  2. Er det dette du kaller kvalitet?

Det mest diffuse partiet som ikke står for noe som helst?

Ja jeg begynner å bli enig. Partiet er som en kommode. Skuff på skuff.

Lenke til kommentar

Desperat, det har jo vært planlagt siden mars.

Ja, desperat. AP har slitt på meningsmålingene helt siden mars.. Det er da ingen hemmelighet...

Her synes jeg et sitat fra Rødts brosjyre som jeg fikk på byen i Moss på lørdag gir et glimrende svar.

Det er et resultat av private kjøp av helsetjenester.

1. Mener du dette vil ble sterkere eller svakere med borgerlig konkurranseutsetting og stykkpris?
  2. Er det dette du kaller kvalitet?

Det blir mindre helsekø... Og det blir bedre kvalitet...

Ja jeg begynner å bli enig. Partiet er som en kommode. Skuff på skuff.

Du er en tragisk mann kgun...
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Det blir mindre helsekø...

Av den enkle kjennsgjerning at mange prises ut av markedet (køen) når private lommebøker skal bestemme. I tillegg vil de borgerlige med Høyre i spissen sørge for at private firmaer får sugerør ned i offentlige kasser. Ikke bare blir det byråkratisk og ineffektivt, men også begynnelsen på å rive ned det almene norske offentlige helsevesenet.

Privat konkurranseutsetting av helse og omsorgstjenester betyr ikke økt kvalitet for den vanlige norske kvinne og mann. Tvert i mot. Kvaliteten vil synke og tilbudet reduseres.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jeg synes det var et morsomt stunt jeg. Valgkampen behøver ikke være så gravalvorlig...

Geir :)

Helt enig og nå venter jeg på Erna Solbergs og Siv Jensens svar. Hva blir det mon tro? Eller forholder de seg grav alvorlige og ikke greier komme opp med et like effektivt stunt?

Erna Solberg har jo hatt sitt stunt.

Lærte ikke Siv Jensen markedsføring på BI?

Lenke til kommentar

... Jens Stoltenberg desperat i Valgkampen, burde overskriften vært... Nå gjør han alt for å klore seg fast til makten.

Så Venstres definisjon på "å gjøre alt" er altså å kjøre taxi? Greit å vite, i valgkampen.

Pr-stuntet er forresten veldig godt mottatt internasjonalt. Personlig synes jeg det er et artig stunt i nok en valgkamp preget av skittkasting, som innlegget jeg siterte.

Endret av mandelbrev
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så Venstres definisjon på "å gjøre alt" er altså å kjøre taxi? Greit å vite, i valgkampen.

:wallbash:

Pr-stuntet er forresten veldig godt mottatt internasjonalt.

Wow! Imponerende! Jeg skal jammen meg stemme AP til valget... Selv om APs politikk suger, så ble jeg imponert over dette Taxi-stuntet og den vidunderlige mottagelsen dette fikk internasjonalt. Samme kan det være med DLD og den nye åndsverksloven. Økt overvåkning gjør jo ikke noe så lenge APs Leder for ros internasjonalt for å kjøre taxi i valgkampen for å kjøre paraleller til den Norske Kongen da han tok en tur med toget... Shit, nå ble jeg så imponert at jeg er villig til å forkaste alle mine liberale prinsipper...

Personlig synes jeg det er et artig stunt i nok en valgkamp preget av skittkasting, som innlegget jeg siterte.

Du har vel lagt merke til APs stortstilte skremselspropaganda mot de borgerlige partiene?

Mer skittkasting skal du lete lenge etter...

Endret av turbonello
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...