DeathByDigital Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Driver med en mindre casebuild og trenger en liten psu. Fant en i roteskuffen som har 20pin + 4 Hovedkortet skal vel egentlig ha 24+4. Jeg har lest at det skal gå greit med20pin psu på 24pin mb + den ekstra 4pins kontakten som normal er plqssert adskilt fra 20/24pins kontakten på mb. Mener å huske jeg har gjort dette før, og har lest at det stort sett skal gå greit. Kjører foreløpig svak cpu og intern skjermkort for minimalistisk varme/effekt og size. Men er det noen som har brent seg på dette?? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Det blir ikke noe problem med en effektsvak PC. 20-pins kontakten er utvidet til 24 pin for bruk på hovedkort som trenger mye strøm. Tilsvarende er 4-pins P4 kontakten blitt utvidet til 8 pin for CPU som trenger mye strøm. Lenke til kommentar
DeathByDigital Skrevet 12. august 2013 Forfatter Del Skrevet 12. august 2013 Det var det jeg mente takk for bekreftelsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå