wil Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 har nettopp prøvd dette på laptoppen min, men det går ikke. den fåt kontakt, men hverken IE eller Opera vil vise noen sider. hva kan være feil? noen tips? jeg kjører NIS hvis det var noe bedre info. Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 hmmm, litt mer info hadde jo vært bra... Sjekk dette på pc'n(e): Ip-adresse Subnet Gateway DNS 1 DNS 2 Hva er verdiene her ? I NIS så legger du hele ip-rangen du bruker inn i "Thrusted zone" eller.no.. Husker ikke hva det heter i NIS. Har du f.eks. 192.168.1.1 -> som fast ip på pc'ene så legger du ip-range 192.168.1.1 -> 192.168.1.253 inn i denne sonen... Lenke til kommentar
eiga Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Gateway og DNS... Forstod jeg det rett at du har Internett(kan pinge), da er det DNS..eller kjør veiviser for oppkobling av IE. Lenke til kommentar
wil Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 oi, det hadde jeg helt glemt, nå tror jeg at jeg skal få det til. gjorde det bare i egenskapene for Nettverket jeg skjønner dere :oops: nå skal vi se her. jeg sjekka guiden på win-xp.no og der stod det ikke noe om at jeg trengte å sette opp DNS adresse. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 har nettopp prøvd dette på laptoppen min, men det går ikke. den fåt kontakt, men hverken IE eller Opera vil vise noen sider. hva kan være feil? noen tips? jeg kjører NIS hvis det var noe bedre info. Hvordan er du koblet til Internett? Lenke til kommentar
DomoArigato Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 oi, det hadde jeg helt glemt, nå tror jeg at jeg skal få det til. gjorde det bare i egenskapene for Nettverket jeg skjønner dere :oops: nå skal vi se her. jeg sjekka guiden på win-xp.no og der stod det ikke noe om at jeg trengte å sette opp DNS adresse. GOOGLE.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå