Chipsmaster Skrevet 12. august 2013 Rapporter Del Skrevet 12. august 2013 Hei! Dette korte skulle bli lansert den 7. men kan ikke si jeg finner noe om kortet etter den datoen? Bare noen teasere fra dagene i forkant. Noen som har sett/hørt noe? Noen som vet når vi kan vente å få dette i salg? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. august 2013 Rapporter Del Skrevet 12. august 2013 (endret) MSI føkka det til og lurte alle potensielle kunder. https://www.youtube....d&v=yZ_J8K3mvKA Nå viser det seg at de prøver seg opp 28 August i stedet.... Endret 12. august 2013 av Nizzen Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 12. august 2013 Rapporter Del Skrevet 12. august 2013 Megairriterende at EK ikke kommer med blokk til Classified, men ikke uventet Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. august 2013 Rapporter Del Skrevet 12. august 2013 (endret) Megairriterende at EK ikke kommer med blokk til Classified, men ikke uventet Vet du sikkert at de ikkje kommer med blokk? Offisiell uttalelse? De har iallefall voting for blokka på EK sine sider http://thinkcell.ekwb.com/idea/ek-fc-780-classified-xxl-blocks Endret 12. august 2013 av Nizzen Lenke til kommentar
Chipsmaster Skrevet 12. august 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. august 2013 Tror dere det vil være stor forskjell på EVGA's Classified og MSI's lightning? Har dere noen formening om hvordan prisen vil bli? i forhold? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. august 2013 Rapporter Del Skrevet 12. august 2013 Tror dere det vil være stor forskjell på EVGA's Classified og MSI's lightning? Har dere noen formening om hvordan prisen vil bli? i forhold? Ganske sikkert samme pris. Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 12. august 2013 Rapporter Del Skrevet 12. august 2013 (endret) Vet du sikkert at de ikkje kommer med blokk? Offisiell uttalelse? De har iallefall voting for blokka på EK sine sider http://thinkcell.ekw...fied-xxl-blocks PM fra Tiborrr på XS forums Regna med det var noe eksklusivitetsavtale med Swiftech eller noe slikt som var grunnen. Men dritbra om de fikser blokk da! Da har jeg gjort mitt på ThinkCell Endret 12. august 2013 av DuraN Lenke til kommentar
Chipsmaster Skrevet 12. august 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. august 2013 Ganske sikkert samme pris. Hva med ytelse? Tror du det er verdt å vente på MSI enn å bare kjøpe EVGA? Lenke til kommentar
Hobsten Skrevet 12. august 2013 Rapporter Del Skrevet 12. august 2013 Utsatt handlinga mi til 7. August. Blei ganske irritert på MSI, så gjekk for EVGA sitt Classified Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 12. august 2013 Rapporter Del Skrevet 12. august 2013 Hva med ytelse? Tror du det er verdt å vente på MSI enn å bare kjøpe EVGA? Nei Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 12. august 2013 Rapporter Del Skrevet 12. august 2013 Jeg har aldri sett en større troll i mitt liv. Kleint for MSI, mister kunder. Lenke til kommentar
Chipsmaster Skrevet 30. august 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 Da er lightning også lansert.og i følge komplett vil dette være på lager 9 september, mens classifies er ubekreftet 23 september. Er det noen som vet hvilket kort som har best ytelse? For meg så så det ut som classified fortsatt er det beste med 993MHz clockspeed, mens lightning har 980MHz..Vil classified slå lightning i ytelse i spill? Lenke til kommentar
DuraN Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 Da er lightning også lansert. og i følge komplett vil dette være på lager 9 september, mens classifies er ubekreftet 23 september. Er det noen som vet hvilket kort som har best ytelse? For meg så så det ut som classified fortsatt er det beste med 993MHz clockspeed, mens lightning har 980MHz.. Vil classified slå lightning i ytelse i spill? Om du skal kjøre stock speed er det ikke noe vits i å kjøpe noen av disse kortene. Om du derimot skal overklokke kommer det på ett fett hvilket kort du kjøper imo. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 Da er lightning også lansert. og i følge komplett vil dette være på lager 9 september, mens classifies er ubekreftet 23 september. Er det noen som vet hvilket kort som har best ytelse? For meg så så det ut som classified fortsatt er det beste med 993MHz clockspeed, mens lightning har 980MHz.. Vil classified slå lightning i ytelse i spill? Samme dritten stock. Man SKAL overklokke disse, så da spørs det hvor langt du tør. 1300mhz 24/7 er easy peasy med begge. Lenke til kommentar
Chipsmaster Skrevet 30. august 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 Jeg vil ha muligheten til å overklokke, men baserer kjøp på å ikke gjøre det, for jeg vet ikke om jeg kommer til å gjøre..Hvilket kort vil dere da anbefale å kjøre stock? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 Samme ytelse av beggge. Kjøp det som er på lager Lenke til kommentar
Chipsmaster Skrevet 30. august 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 digital impuls hadde heldigvis ett kort igjen av classified, så gleder meg til i morgen for å hente det! Lenke til kommentar
0l3M Skrevet 30. august 2013 Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 Det kommer du ikke til å angre på Fikk mitt kort fra Digital Impuls idag, klokker til 1350mhz+ Lenke til kommentar
Chipsmaster Skrevet 30. august 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. august 2013 Er det noen som vet om en grundig tutorial på hvordan overklokke grafikkort? Jeg er ikke så flink av meg til sånt så gjerne en med bilder/film Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå