Gå til innhold

FPSNorge.no - Et nytt spill-nettsamfunn for deg!

Anbefalte innlegg

Hei!

Hva er FPS Norge? Hvorfor bør jeg bli medlem her?

Dette er kanskje et par av spørsmålene du stiller deg når du kommer inn på denne siden for første gang.

Vi i FPS Norge er alle ivrige gamere, da spesielt i FPS sjangeren, og med dette vil vi gi dere en god opplevelse. Vi vil poste nyheter opptil flere ganger daglig, om alt fra nye spill, oppdateringer, til eSport miljøet og utallige andre ting.

På forumet vil du kunne diskutere alt innen FPS spill, men også andre spill om dette skulle være aktuelt, vi har undeforumer for nesten alt. Her kan du også diskutere konsoller og hardware til pc, vi har til og med eget kreativitetshjørne.

Men du tenker kanskje at alt dette her er noe du også kan gjøre på andre nettsider. Og ja, det har du helt rett i, og akkurat der kan jeg ikke komme med noe annet enn at vi garanterer god moderering og aktivitet fra moderatorer og admin, mange konkurranser, en del spillservere og et generelt godt samfunn med likesinnede mennesker.

Hadde vært morsomt om dere ville tatt en titt! Dette er også min aller første hjemmeside, så en tilbakemelding på design og lignende hadde også vært flott! :)

www.fpsnorge.no

Endret av JVMyhre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...