TBJ Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Hei Sitter her med en Dell Inspiron Mini 10 som jeg nettopp har installert Windows 7 (32 bits) på. Men jeg finner rett og slett ikke mitt trådløse nett. Finner alle nabones nett, men ikke mitt eget. Har en Asus RT-AC66U som sender både på 2,4GHz og 5GHz. Har flere trådløse enheter på den for øyeblikket (minst 10) og har ingen problem med å reconnecte noen av de. Har også restartet routeren, men ingen endring. De andre enhetene ser den, men ikke Dell Inspiron Mini 10... Aldri vært borti dette problemet før. Noen som har forslag på hva jeg bør gjøre? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Det er nok oppsettet av land som ikke er korrekt. Velger du f.eks USA så vil du ikke se router som sender på kanal 12 & 13. Lenke til kommentar
TBJ Skrevet 12. august 2013 Forfatter Del Skrevet 12. august 2013 Mmmm. Jeg tror pokker meg du kan ha rett. (takk for tipset :-) ) Får ikke sjekket maskina her jeg sitter nå, men jeg fikk logget meg på routeren og ser at 2,4GHz sender på kanal 13u. Det er ikke noe jeg har gjort. 5GHz er satt opp som "automatisk" kanal. Noen grunn for at jeg ikke burde endre det slik at også 2,4GHz også kjører "automatisk"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå