Smedsrud Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Husker du lyden av Windows 95 som startet opp?Disse PC-lydene vil du aldri glemme (Ekstra) Lenke til kommentar
Populært innlegg virtualviper74 Skrevet 12. august 2013 Populært innlegg Del Skrevet 12. august 2013 Morsom artikkel 11 Lenke til kommentar
Populært innlegg nitzer Skrevet 12. august 2013 Populært innlegg Del Skrevet 12. august 2013 Hver gang jeg ser disse "ekstra" artiklene bekrefter bare at det er bortkastet å bli ekstrakunde. Hvor ble det av gravende journalistikk som dere skrøyt av etter undersøkelsen dere hadde for en stund siden? Tror dere har gapt over mer enn dere takler ved å love en ny artikkel hver dag. 12 Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Gode gamle lyden av oppringt internett. 7 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Hardware skulle laget en pakke der en fikk alle systemlydene fra Win 95 -> XP i en pakke slik at vi kunne bruke de igjen. 3 Lenke til kommentar
Codes Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Det beste er jo tada lyden til win 98 7 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 OMG den diskettlyden er lenge siden! 1 Lenke til kommentar
havarhen Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Mange irriterende Windows-lyder oppgjennom tidene... Heldigvis er ikke oppstartslyden til Mac så irriterende. Lenke til kommentar
N7-Liara Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Morsom "reise" inn i fortiden Likte denne artikkelen meget godt 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Min favoritt er uten tvil denne: 9 Lenke til kommentar
PetriZide Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 (endret) Win 98 oppstartslyden betydde LAN for meg, da var pcen alltid formatert og reinstallert. Endret 2. februar 2014 av PetriZide Lenke til kommentar
Randominated Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 14400 kb/s var nå vanvittig fart for å være et modem. Mange har fremdeles ikke bredbånd som støtter slike hastigheter! /sarcasm Tror nok dere mente enten 14,4 kb/s eller 14400 b/s. 3 Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 3. juni 2014 Del Skrevet 3. juni 2014 Gutteromsjournalistikk som dette har jeg ikke tenkt å betale for. 1 Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Hvis man fortsett skal mimre og tenker seg en del tiår frem i tid så er det sikkert noen som irriterer seg over at at det var enklere å slå av pcen via startmenyen en å trykke på en knapp kanskje får man en av/på knapp for pcen på tastaturet som standard Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 den eneste lyden jeg kjenner igjen er disklyden, fordi jeg har en, lager ikke akkuratt samme lyd da, men ho cares. den første Windows jeg husker at jeg brukte er XP, og den husker jeg ikke så mye av, husker mest fra Vista/Windows 7 Lenke til kommentar
oddi Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Denne lyden vil jeg aldri glemme: 3 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Woooooooooooh! Synd at Nero ble så bloatware... 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 kanskje får man en av/på knapp for pcen på tastaturet som standardDu veit det går å sette opp? Du kan tilogmed gjøre slik at du slår på PCen ved å skrive et spesifikt ord. Tidligere hadde jeg det slik at PCen slo seg på om jeg skreiv "slåmegpå". Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QB4VTZbn Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 Artig artikkel. Det går utmerket an å ha mimre- og humorartikler som dette, så vel som mer dypere og gravende artikler. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 14. juni 2014 Del Skrevet 14. juni 2014 kanskje får man en av/på knapp for pcen på tastaturet som standardDu veit det går å sette opp?Du kan tilogmed gjøre slik at du slår på PCen ved å skrive et spesifikt ord. Tidligere hadde jeg det slik at PCen slo seg på om jeg skreiv "slåmegpå". Det jeg vet er at enkelte tastatur har en egen slave knapp , knappen har et halvmåne symbol Det er ikke standard men det kommer sikkert selv hadde jeg et tastatur med den knappen knappen kunne kun brukes til strømstyring ( hvile modus eller for å slå av pcen ) at man kunne kjøre direkte kommando var ukjent for meg , jeg trodde at det var en parameter som måtte brukes samme med et eget program for ar det skulle virke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå