stian123 Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Hei! Jeg har ett problem. Jeg redigerer en film, og har filmene i MOV filer. Men programmet (Pure Motion Edit Studio 4) takler ikke *.mov filer. Hvordan kan jeg få ordnet dette på en eller annen måte? Kan jeg gjøre om formatet på filmene? Hvoran gjør jeg det?? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Bink and Smacker RAD Video Tools kan konvertere mange filtyper. Den greier noen .MOV formater, noen med lyd, noen uten. http://www.radgametools.com/bnkdown.htm Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 okey, men hvordan bruker jeg programmet? når jeg har merket filmene, trykker jeg smack it, blink it eller convert to file eller hva? Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 Det hjelper ikke.. Jeg trur at filmredigeringsprogramet skal takle MOV-filer, men den vil tydligvis ikke, det står Unsorted File eller no sånt... Jeg ttrenger filmene i mpeg, avi dv, mpg eller noe sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå