TheKims Skrevet 12. august 2013 Rapporter Del Skrevet 12. august 2013 Er litt troll nå, men å si at "SLI aldri vil være bra" og så "ikke med det første" er veldig selvmotsigende Som jeg prøvde å si tidligere så er han et Troll. Visst man bare lar være å mate trollet, så dør han til slutt Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 12. august 2013 Rapporter Del Skrevet 12. august 2013 GPU Boost PhysX TXAA CUDA Greenlight-programmet TWIMTBP og Gaming Evolved i seg selv er ikke negativt for industrien, men TWIMTBP pleier altfor ofte å legge inn Nvidia-eksklusive features som egentlig ikke øker bildekvaliteten merkbart. Skal faktisk si meg enig her. PhysX som er det Nvidia reklamerer for er ikke så stort som de skal ha det til. Har prøvd både PS2 og Borderlands 2 å ble ikke akkurat imponert. Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 13. august 2013 Rapporter Del Skrevet 13. august 2013 hadde nok heller solgt 770'n etter hvert og kjøpt en 780 istedet. sli er mer for "skrytefaktoren", og er veldig ustabilt. noen SLI/CF funker som bare det, og noen bare stuttrer og tearer. :/ Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. august 2013 Rapporter Del Skrevet 13. august 2013 hadde nok heller solgt 770'n etter hvert og kjøpt en 780 istedet. sli er mer for "skrytefaktoren", og er veldig ustabilt. noen SLI/CF funker som bare det, og noen bare stuttrer og tearer. :/ Noen spill hater at man har SLI hadde nok heller solgt 770'n etter hvert og kjøpt en 780 istedet. sli er mer for "skrytefaktoren", og er veldig ustabilt. noen SLI/CF funker som bare det, og noen bare stuttrer og tearer. :/ Skrytefaktor? Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 13. august 2013 Rapporter Del Skrevet 13. august 2013 Skrytefaktor? "jeg har 2 grafikk kort for jeg har rumpa full av penger" (mild overdriving, men du skjønner konseptet Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. august 2013 Rapporter Del Skrevet 13. august 2013 "jeg har 2 grafikk kort for jeg har rumpa full av penger" (mild overdriving, men du skjønner konseptet Lykke til me å få deg pult Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 13. august 2013 Rapporter Del Skrevet 13. august 2013 Jeg har selv ALDRI hatt problemer med SLI... Mine Zotac kort rokker verden Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 13. august 2013 Rapporter Del Skrevet 13. august 2013 Jeg har selv ALDRI hatt problemer med SLI... Mine Zotac kort rokker verden Arni90 sier at det ikke går ann. Du må slite litt me screentearing og stutterinng Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 13. august 2013 Rapporter Del Skrevet 13. august 2013 Arni90 sier at det ikke går ann. Du må slite litt me screentearing og stutterinng Jeg har aldri sagt det, og du må aldri legge ord i andres munn. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 13. august 2013 Rapporter Del Skrevet 13. august 2013 Arni90 sier at det ikke går ann. Du må slite litt me screentearing og stutterinng Jeg skriver det fordi jeg aldri har hatt de problemene. Hadde jeg hatt microstuttering med mer hadde jeg ikke skrevet aldri! Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 13. august 2013 Rapporter Del Skrevet 13. august 2013 Lykke til me å få deg pult Jeg skjønner ikke hva dette har med temaet og gjøre, men og få meg et knull er langt ifra vanskelig Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 13. august 2013 Rapporter Del Skrevet 13. august 2013 Må det en moderator inn her for at folk slutter med personangrep og kan holde en voksen tone? Blir flau av å lese tråden.. 2 Lenke til kommentar
And3rz Skrevet 13. august 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. august 2013 Må det en moderator inn her for at folk slutter med personangrep og kan holde en voksen tone? Blir flau av å lese tråden.. Enig, blir flau... Lenke til kommentar
Kurio Skrevet 13. august 2013 Rapporter Del Skrevet 13. august 2013 Man er troll fordi man opplever tearing og stutt. Siden man er en slik Nvidia fanatiker, så skylder man på at CPUen er "ustabil". Haha lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå