AnonymDiskusjon Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Litt merkelig tittel, men vet ikke helt hva jeg skal skrive. Har seg sånn at jeg har i en langgg stund kjent ei jente som har vært litt av og på. Noen ganger litt flørtete og kompliment, og noen ganger litt mer "venneaktig". Har vært med henne på fritiden noen få ganger, men ender alltid opp med at hun har med ei venninne, og da ender det opp at de to for det meste snakker sammen istedenfor å snakke med meg. Spurte henne for eksempel her om dagen om å bli med på stranda, og fikk grei respons med hjerte og utropstegn, og neste dag sendte hun en del meldinger og sendte melding på mobil hvor hun sa jeg skulle sjekke innboks på fjeseboka og sånt, så det så lovende ut. Men når jeg kom ditt var hun med en venninne og det ble egentlig ganske kjedelig for det var ikke så mye å gjøre, og siden jeg allerede har lav selvtillit hjalp det ikke særlig med en ekstra jente der. De sa vi skulle ta bussen tilbake og da spurte jeg hva som skjer nå, og det endte opp med at venninna dro hjem og jenta dro til noen andre venninner. Selvfølgelig ble jeg sur når noen drar fra meg til noen andre, og lot henne merke det. Hun spurte om jeg var sur og jeg bare ba henne om å gjette, og det så ut som om hun ikke mente å gjøre meg sur men snakket ikke med henne på bussen, og gikk bare av på stoppet uten å si noe. Snakket med henne neste dag og ba henne om å finne på noe, og hun sa hun hadde lyst men ikke tid. Ble et veldig rotete innlegg, men har ikke klart å tenke på hvordan jeg skal be henne ut, uten å gjøre det kleint, og uten å få henne til å ha med venninne.. Og har lyst å be henne ut men føler jeg har begynt å bli masete nå? Før dette har jeg ikke snakket med hun på 2 uker da hun har ignorert meg, og så plutselig startet hun en samtale hvor hun spurte om jeg var sur (Jeg var jo "care" siden hun plutselig prater til meg) og da sa hun det var en del som hadde skjedd og beklaget.. Anonym poster: 095d79ccecdd1e4b0bd58a4d4b4183ca Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 blir du med på date ? 1 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Ikke bruk ordet date. Noen jenter føler det blir veldig forpliktende og formelt. Spør heller om å ta en kaffe, dra på bowling eller bare "finne på noe i byen/landet" også sier du det som det er at du kunne tenkt deg å bli bedre kjent med henne. 2 Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Det jeg sier nå er "High Risk, High Reward" Neste gang du spør om hun skal bli med på noe, så prøv og få fram at det er kun dere to og ingen andre. Uansett når hun er med en venninne så prøv og være midtpunktet. Jeg hadde ikke den beste selvtilliten før heller og snakket kun med 2-3 enkelte jenter som jeg bare var gode venner med som jeg kunne spørre om alt. Så begynte jeg å trene, se på zyzz og feste noe. OG etter lørdag kveld så kunne jeg aldri hatt bedre selvtillit. Men du må eskalere og vise at du vil noe mer. Såklart du kan lett bli rejecta fordi du er for frempå, og jeg skjønner deg så sykt godt hvis du føler at du har alt å tape. Selvom i realiteten så har du alt og vinne på det jeg sa du kunne gjøre. Og med det mindsettet der så kommer du til å bli kung med alle jenter du møter. Du kommer til å få så bra selvtillit at du ikke aner, og de gutta som drar mye jenter nå kommer til å bli så misunnelige. De går liksom rundt og tenker, fett at han ble med på fest etc men han kommer aldri til å bli kjent med noen pene jenter eller få seg dame. Også plutselig BANG! Drar du den fineste jenta på hele festen som de har prøvd seg på i flere år. Og en annen ting, hvis du snakker med hun jenta til kompiser og de sier hun er rar eller noe negativt om hun. Så har dem blitt rejecta av hun, og det er ganske logisk. For sier en jente nei, så istede for å tære på din egen selvtillit så vil du prøve og finne feil på hun som du da mener er grunnen til at det ikke funket. Og da sier dem f.eks at hun er litt rar osv. Og da kan du bare tenke, deilig jeg har sjangs på hun og ikke dem. Fyfaen hvor ram jeg er, alle jentene har lyst på meg og ikke dem. Jeg er bare helt sykt fet kar, som er så deilig. Hvis du tenker det her om deg selv så kommer du til og føle deg mye bedre. Høres idiotisk ut, men etter en stund så funker det. OG FOR ALL DEL, ikke si sånne ting. Men tenk det for hvis du forteller det så høres du ut som en klyse! Ingen liker klyser. Angående min kveld hvis du er interresert og høre litt om hvordan jeg tenker tilbake osv. Jeg sov med hun, koste, puste, snakket og hun var helt på meg. Så jeg snakket med hun dagen etterpå, hun var litt care i starten. Så lysnet samtalen og det fløt sykt bra. Deretter presterer jeg og bæsje på leggen rimelig hardt, men henter meg inn og det flyter bra. Også får jeg litt for mye magi i samtalen og begynner nesten å mase litt. (Er fortsatt noob med jenter) så jeg velger og bare slutte samtalen der og da skrev jeg det bare så enkelt som det her: Maser litt, overtrøtt. Legger meg nå, natta! Kos å snakke med deg! Og hun svarte tilbake: Natta deg å Såklart ikke det beste svaret, så ligger jeg i senga og bare fuck steph, hvordan greier du og noobe det til så jævlig. Begynner og over analysere alt osv. (Forresten det værste du kan gjøre) Men så lurte en venninne på hvordan kvelden min var, så jeg begynte og fortelle om alt det positive som skjedde. Og da bare endra stemningen min helt og bare: fyfaen, du er fortsatt kung. Og hvis hun er like keen som hun var da så overser hun det at jeg maste. Også må du bare se tilbake på det positive og ikke det negative. Uansett, masse bra shit imellom linjene mine her. Dette blir jo en helt annen setting i og med at det var alkohol inni bilde. Men jeg håper du skjønner poengene mine. Skulle gjerne vist deg bildet av meg så du kan se at alle kan få bra jenter. Hun jeg ble kjent med er enn sånn jente alle snur seg etter i gata og sier til kompisene sine: FYFAEN HUN VAR DEILIG! Så jeg føler at jeg har alt å tape, men fack den attituden der. Tenk du er kung, alle vil ha deg digger deg og bare fortsatt på toget med positivitet så skal du se at hun blir din! 1 Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 i det her tilfelle så si date. sier hun nei så glemmer du hun Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. august 2013 Forfatter Del Skrevet 12. august 2013 @Thor vet man helst skal unngå å bruke selve ordet, ja. Har spurt om å "finne" på noe alle gangene vi har gjort noe, og vi har vært på byen før også, men da var det egentlig samme historie. Å si at jeg har lyst å bli bedre kjent er litt dumt da jeg kjenner henne ganske godt og lenge. Kan jo alltid bruke ordene "be ut"? Hvis hun for eksempel ikke liker kaffe starte en samtale med noe som "Du må like kaffe sånn at jeg kan be deg med ut på kaffe" eller noe sånt? Vi pleide å sende masse snapchats fram og tilbake men hun har ikke sendt særlig mye tilbake i det siste, og jeg har vært litt mer "care" i det siste istedenfor å starte samtalen hver gang og sånt. Vi er forresten 16-17 så det er jo ikke noe altfor seriøst heller.. Anonym poster: c395552db3cb248fbfe74bfb03a3cfb5 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Hvis repulsive kan skrive posten sin på nytt igjen enten på norsk eller engelsk så forstår kanskje folk over 18 hva han mener. 2 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Sorry, dude. Jeg tror ikke at dette går noen vei. Men hva har du vel å tape? 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 12. august 2013 Forfatter Del Skrevet 12. august 2013 @Zarac det er tingen som gjør meg usikker på meg selv. Det er ikke sånn at hun er veldig "vennete" og bare gjør ting sammen med meg. Det er heller ikke sånn at hun er litt sånn "æsj hvorfor spør du" og egentlig ikke vil, men det er heller ikke sånn skikkelig flørtete og søtt for å si det på den måten, så jeg er usikker på hvordan det står. Det jeg skrev her nå er bare en brøkdel av alt, men kort oppsummert er hun veldig flørtete noen ganger, spesielt før, tar på meg, kroppskontakt, klem, sier jeg er søt, snakker om seksuelle ting uten problemer eller synes det er flaut siden jeg er gutt eller noe sånt, og noen andre ganger er hun litt mer care.. Kanskje jeg ikke har vært tydlig nok selv, og hun tror jeg ser på henne som bare venn? Jeg er ikke av den typen som har kommentert bilder, starter samtale hele tiden, eller gitt spesielt mange komplimenter, og har alltid bare spurt om "å finne på noe". Anonym poster: c395552db3cb248fbfe74bfb03a3cfb5 Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Hvis repulsive kan skrive posten sin på nytt igjen enten på norsk eller engelsk så forstår kanskje folk over 18 hva han mener. Sa det var jævlig, har hatt alt for store endringer i livet mitt iløpet av en måned. Så all magien min bare flyter ut som en jævla flom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå