AnonymDiskusjon Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Har ekstremt mye hjertebank i det siste... begynte vel for 1 uke siden å få det når jeg la meg, nå i dag har jeg hatt det om dagen også. Er på anabole steroider,regner med har noe med det å gjøre men er det noe jeg kan gjøre? står jeg i fare for å få hjerteinfarkt liksom?? Anonym poster: 203d31376585ec2149cfdb83c4a2a901 Lenke til kommentar
Jofred Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 (endret) Først og fremst, jeg er ikke en lege, ikke ta mitt råd for god fisk. Jeg ville ikke vært så bekymret, men du bør nok nevne det for legen snarest. Jeg vet at en del bolere på mitt lokale treningsenter får hjerteproblemer (inkludert hjertebank) nå og da, de sier det kan bli farlig først når det skjer regelmessig over lang tid(de kan selvsagt ta helt feil). Synes dog det er idiotisk å gå på steorider, uansett grunn - så jeg råder deg til å avslutte kuren din. Endret 12. august 2013 av Jofred 1 Lenke til kommentar
GXT Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 (endret) Økt hjerterytme, palpitasjoner og høyt blodtrykk ser ut til å være vanlige bivirkninger ved bruk av anabole steroider. Og siden det ikke er noen her som har peiling på hjertet ditt sin tilstand, er det ikke godt å si hvorvidt det er farlig eller ikke. For å få et svar må du til legen. Som sagt, gå til legen og vær skeptisk til hva du leser her. Om du vet at hjertet ditt ikke er i topp tilstand, er det farlig å begynne på anabole steroider. Tenker at det er en selvfølge etter at du leste første avsnitt. Endret 12. august 2013 av MartN H Lenke til kommentar
NiJoh Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Jeg fikk såkalt "stikk" i hjertet etter brutal motbakkeløping idag, er redd for å ha gjort hjertet defekt. Ble svimmel og kvalm etter løpinga. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 (endret) Leste at etter en time begynte visse funksjoner i kroppen å endre seg (kan dessverre ikke være konkret). Småmosjon innimellom er veldig bra og gjør at hjertet blir bedre forberedt på de store ytelsene også. http://www.vektklubb.no/artikkel/livsfarlig-aa-sitte-stille-selv-om-du-trener-mye-ellers-20308879 Huff, her ble mye av det opprinnelige innlegget slettet, men ok... Endret 4. september 2013 av Fjellvåken Lenke til kommentar
xelp Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Merker forresten at mye kaffedrikking gir meg lettere hjertebank. Det vil jeg si at er (nesten) uten tvil pga. koffeinet. 1 Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Tar du tilfeldigvis clenbuterol? Hvis ikke, hva slags kur er du på? Forøvrig er det kjent at anabole steroider kan forstørre hjertet ditt, da de forstørrer all muskulatur, ikke bare skjelettmuskulatur. Vil anbefale deg å bestille det L-taurine fra f.eks proteinfabrikken og da 3-6 mg daglig for å skåne hjertet ditt til beste evne. Om du holder deg til anbefalte doseringer og kjenner på hvordan kroppen reagerer til det, bør det gå bra. Lenke til kommentar
NiJoh Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Problemet med dagens livsstil er at vi sitter unormalt mye i total ro over lengre tid for deretter å kanskje utsette kroppen/hjertet for eksplosiv ytelse. Leste at etter en time begynte visse funksjoner i kroppen å endre seg (kan dessverre ikke være konkret). Småmosjon innimellom er veldig bra og gjør at hjertet blir bedre forberedt på de store ytelsene også. Merker forresten at mye kaffedrikking gir meg lettere hjertebank. Har aldri opplevd dette før, og er i godt fysisk form. Løpte karakter 6 på cooper testen, så er ingenting galt med formen min. Er mer at jeg ga skikkelig gass, det lille ekstra som jeg ikke burde gi. 1 Lenke til kommentar
Henholland1 Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Har aldri opplevd dette før, og er i godt fysisk form. Løpte karakter 6 på cooper testen, så er ingenting galt med formen min. Er mer at jeg ga skikkelig gass, det lille ekstra som jeg ikke burde gi. Leste ikke du hva han skrev? Lenke til kommentar
Akse Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Har aldri opplevd dette før, og er i godt fysisk form. Løpte karakter 6 på cooper testen, så er ingenting galt med formen min. Er mer at jeg ga skikkelig gass, det lille ekstra som jeg ikke burde gi. Det er nok ikke sånn at hjertet plutselig blir defekt. Da får du jo infarkt. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 3. september 2013 Forfatter Del Skrevet 3. september 2013 Jeg fikk hjertebank etter en kveld som gikk litt skeis og endte opp med å dra noen striper amfetamin. I mitt tilfelle fikk jeg ikke hjertebanken før jeg ble klar over at det kunne være en bivirkning av stoffet, dette gjorde meg veldig nervøs og hadde flere legebesøk og det varte i flere uker. Poenget mitt er at hjertebank kan komme rett og slett fordi du er nervøs og tror at dette er farlig, mitt tips vil være å prøve å tenke på andre ting så vil det gå over av seg selv. Når det er sagt så er vel ikke akkurat anabole steroider eller opiater i mitt tilfelle så veldig sundt for hjerte uansett. Anonymous poster hash: d613a...d4d Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå