Gå til innhold

Saint's Row 4, anyone?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Money Shot så faktisk ut som om det kunne vært veldig morsomt. Hadde likt å sett det som en activity i 4ern om ikke annet.

De kunne jo enkelt ha gjort det om til en dlc til saints row 4, husker etter jeg fullførte saints row 2 så gledet jeg meg så sykt mye til saints row 3 fordi jeg trodde treeren ville handle om at vi reiser for å finne dex slik som i slutten av toeren, men ble det ikke slik): fins det slike mini games i fireren slik som i de gamle hvor man for eksempel skal skade seg selv mest mulig for forsikings penger og når man skal ødelegge mest mulig? savner også det med at man kunne låne penger og vist man ikke betalte tilbake kom lånehaier etter deg med bil og til slutt i helikpter og skyter på deg.

Lenke til kommentar

De kunne jo enkelt ha gjort det om til en dlc til saints row 4, husker etter jeg fullførte saints row 2 så gledet jeg meg så sykt mye til saints row 3 fordi jeg trodde treeren ville handle om at vi reiser for å finne dex slik som i slutten av toeren, men ble det ikke slik): fins det slike mini games i fireren slik som i de gamle hvor man for eksempel skal skade seg selv mest mulig for forsikings penger og når man skal ødelegge mest mulig? savner også det med at man kunne låne penger og vist man ikke betalte tilbake kom lånehaier etter deg med bil og til slutt i helikpter og skyter på deg.

 

Lenke til kommentar

Jeg likte Saints Row 4 veldig godt, men etter å ha fullført 100% av alle aktiviteter og challenges i spillet på noen få dager var det ikke mye replay value igjen. Storyen og voice actinga er morsom, men det var som de fleste nye spill meget lineært. Det var verdt pengene, men jeg skulle virkelig ønske de hadde tatt seg bry til å lage noen ordentlig multiplayer modes. Tenk dere noe sånt som 20-30 spillere som leker rundt i samme by med superkrefter samtidig :D. Det var ganske morsomt med 2 player coop også, men det kunne ha vært så utrolig mye gøyere med flere.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Det er jo hovedsaklig et PR-stunt. Genialt sådan.

Men tenk om noen faktisk kjøper den? jeg tar meg heller til takke med wubu wubu edition, jeg er fortsatt sjokkert etter å ha lest det, trodde med en gang at det bare var en spøk for morro skyld

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hvilke av DLC-ene til SRIV er DLC-er man bare MÅ ha, og hvilke kan jeg vente med å kjøpe til jeg får lønn?

 

e: Nvm, blåste selvfølgelig matpengene mine på alle DLC-ene. Absolutt verdt det. Jeg vil ikke fullføre spillet, så jeg har satt de siste tre missionene på vent mens jeg løper opp og ned husvegger og leker menneskelig nuke.

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...