Vygotsky Skrevet 21. august 2013 Del Skrevet 21. august 2013 Synes Saints Row er drit morsomt å spille! Skjønner ikke hvorfor folk skal sammenligne det med GTA hele tiden? De har gått i veldig forskjellige retninger! Skal kjøpe GTA også da selvfølgelig! 4 Lenke til kommentar
Egentlig2.0 Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 (endret) Flere som har preloadet på Steam og gleder seg til i natt? Endret 22. august 2013 av Maeriel Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Likte saints row 1 og 2 veldig godt men ikke 3eren, satser heller på gta 5, de har jo tross alt brukt 5 og et halvt år på å lage gta 5 mens saints row har utgitt 3 spill i løpet av den tiden, sier en del om saints row serien... Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 3ern var litt neh, men 4rn får du superkrefter og da blir steelport morsomre -.- Uansett å "sammenligne" gta og saintsrow seriene blir feil. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 3ern var litt neh, men 4rn får du superkrefter og da blir steelport morsomre -.- Uansett å "sammenligne" gta og saintsrow seriene blir feil. Jeg savner bare så sykt mye slik serien var på toeren hvor det var flere karteller og vi tok ned en etter en, skal uansett kjøpe spillet siden jeg allerede har spilt de andre Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 22. august 2013 Forfatter Del Skrevet 22. august 2013 (endret) Synes det er nok gangsta spill/GTA kloner for å være ærlig. Mafia 2, Scarface, Sleeping Dogs, The Getaway, The Godfather: The Game, True Crime etc. Helt greit at Saints Row nå er et sci.fi.-parodi superhelt-spill. Flere som har preloadet på Steam og gleder seg til i natt? Jeg preloadet på amerikansk release. Og så jukset jeg litt (VPN) slik at jeg fikk spilt det med en gang Her er jeg ute og lufter Pølsa. Endret 22. august 2013 av Orwandel Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Haha, skulle velge stemme og så at Nolan North var et eget alternativ. Digger at du kan lage figuren akkurat slik du selv ønsker det. Min ser ut som en sumobryter med innover-kinn, halvlangt damehår og knallrød leppestift. Ser rimelig sprøtt ut i cutscenene Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 24. august 2013 Forfatter Del Skrevet 24. august 2013 Haha, skulle velge stemme og så at Nolan North var et eget alternativ. Digger at du kan lage figuren akkurat slik du selv ønsker det. Min ser ut som en sumobryter med innover-kinn, halvlangt damehår og knallrød leppestift. Ser rimelig sprøtt ut i cutscenene Nolan North snakker som seg selv av og til også. Selv endte jeg opp med en dame, siden jeg ikke fikk til å importere karakteren fra SR3 i begynnelsen (fant ut av det, men too little too late), og er imponert over stemmeskuespillferdighetene der også. Lenke til kommentar
Egentlig2.0 Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Noen her som har fullført til 100%, om det eventuelt skjer noe mer når man er ferdig? Er så og si ferdig selv, 92%, har bare challenges igjen og unlocke upgrades og powers som man får av dem. Gidder ikke få gold på alle minigames, noen av de er mindre artige Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. august 2013 Del Skrevet 27. august 2013 Det skjer ingenting spesielt. Har en kompis som har fullført hele spillet 100% (Han fikk ikke gjort noe særlig produktivt i helga for å si det slik). Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Venter til dette kommer på Humble Bundle eller noe tilsvarende Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 (endret) Kjempespoiler under! Har akkurat fått Johnny Gat tilbake. Har alltid lurt på hva som skjedde etter SR2, overlevde eller døde han? Var fantastisk å se ham igjen. Soleklart favoritten i Saints Row-serien. Hadde sex med ham rett etterpå Må og bare si at dette spillet er fantastisk gøy! Endret 29. august 2013 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 (endret) Kjempespoiler under! Har akkurat fått Johnny Gat tilbake. Har alltid lurt på hva som skjedde etter SR2, overlevde eller døde han? Var fantastisk å se ham igjen. Soleklart favoritten i Saints Row-serien. Hadde sex med ham rett etterpå Må og bare si at dette spillet er fantastisk gøy! Ble ikke han gjort om til en slik zombie skapning eller noe i treeren? hvordan kan han være i live da? Endret 30. august 2013 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Sett det i en spoiler da ffs! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Sett det i en spoiler da ffs! Viste ikke hvordan man gjorde det, fikk det til nå Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Kjøpte meg Saints Row 4 Collectors IV Super Danerous Wub Wub Edition til ps3, jeg ringte gamezone og sa de ikke skulle sende spillet før ps4 kommer ut. for om ca 14 dager kommer jo GTA5 ut da, for 2 spill blir for mye da og spille for meg Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 (endret) Likte 3'eren bedre. I det fjerde spillet finner jeg byen uinteressant, monoton og sjappene har lite variasjon. Jeg vet ikke hva jeg skal si, det er nok en underbevisst forstyrrelse som gjør at jeg liker treeren bedre. Stemningen og stilen i det fjerde spillet var ikke helt min smak. Også må du drive å unlocke sjapper, wtf!? Og når du ikke klarer det blir det fullstendig kaos og du blir nesten tvunget til å forlate verdenen for å få fred (jeg såfall). Noen av sideoppdragene involverer romvesenene, og de skaper kaos også og dermed fjerner lysten til å gjøre dem. Slik mener jeg det Og nå forventer jeg faktisk å bli slaktet av folk som ikke takler mennesker med egne meninger Endret 10. september 2013 av SonicDragon Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Likte 3'eren bedre. I det fjerde spillet finner jeg byen uinteressant, monoton og sjappene har lite variasjon. Jeg vet ikke hva jeg skal si, det er nok en underbevisst forstyrrelse som gjør at jeg liker treeren bedre. Stemningen og stilen i det fjerde spillet var ikke helt min smak. Også må du drive å unlocke sjapper, wtf!? Og når du ikke klarer det blir det fullstendig kaos og du blir nesten tvunget til å forlate verdenen for å få fred (jeg såfall). Noen av sideoppdragene involverer romvesenene, og de skaper kaos også og dermed fjerner lysten til å gjøre dem. Slik mener jeg det Og nå forventer jeg faktisk å bli slaktet av folk som ikke takler mennesker med egne meninger hei hei hei, egne meninger er jo helt uakseptabelt her på forumet, dette vil jeg ha en slutt på med en gang... (ironi) men jeg må si meg litt enig med deg, hele konseptet bak game within a game kan bli litt irriterende fra tid til annen, hack this, hack that, hack them and hack me. men hovedpoenget i spillet har jo egentlig gått en retning ingen saints row fans burde være overasket over der du slakter alt med nye rare våpen og superkrefter. 1 Lenke til kommentar
SonicDragon Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 joa, jeg liker det crazy, men ikke crazy på den måten Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Jeg skulle ønske saints row var slik som toeren og faktisk hadde noen tilknytning til de første to spillene, jeg vil veldig gjerne se dem endelig prøve å finne dex og ta rotta på han Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå