Gå til innhold

Saint's Row 4, anyone?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Likte saints row 1 og 2 veldig godt men ikke 3eren, satser heller på gta 5, de har jo tross alt brukt 5 og et halvt år på å lage gta 5 mens saints row har utgitt 3 spill i løpet av den tiden, sier en del om saints row serien...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

3ern var litt neh, men 4rn får du superkrefter og da blir steelport morsomre -.-

Uansett å "sammenligne" gta og saintsrow seriene blir feil.

Jeg savner bare så sykt mye slik serien var på toeren hvor det var flere karteller og vi tok ned en etter en, skal uansett kjøpe spillet siden jeg allerede har spilt de andre

Lenke til kommentar

Synes det er nok gangsta spill/GTA kloner for å være ærlig. Mafia 2, Scarface, Sleeping Dogs, The Getaway, The Godfather: The Game, True Crime etc. Helt greit at Saints Row nå er et sci.fi.-parodi superhelt-spill.

Flere som har preloadet på Steam og gleder seg til i natt? :)

Jeg preloadet på amerikansk release. Og så jukset jeg litt (VPN) slik at jeg fikk spilt det med en gang :p

2pyGYK3.jpg

Her er jeg ute og lufter Pølsa.

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

Haha, skulle velge stemme og så at Nolan North var et eget alternativ. Digger at du kan lage figuren akkurat slik du selv ønsker det. Min ser ut som en sumobryter med innover-kinn, halvlangt damehår og knallrød leppestift. Ser rimelig sprøtt ut i cutscenene :wee:

Nolan North snakker som seg selv av og til også.

Selv endte jeg opp med en dame, siden jeg ikke fikk til å importere karakteren fra SR3 i begynnelsen (fant ut av det, men too little too late), og er imponert over stemmeskuespillferdighetene der også.

Lenke til kommentar

Kjempespoiler under!

Har akkurat fått Johnny Gat tilbake. Har alltid lurt på hva som skjedde etter SR2, overlevde eller døde han? Var fantastisk å se ham igjen. Soleklart favoritten i Saints Row-serien. Hadde sex med ham rett etterpå :p

Må og bare si at dette spillet er fantastisk gøy!

Endret av Crazy Joe Davola
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Kjempespoiler under!

Har akkurat fått Johnny Gat tilbake. Har alltid lurt på hva som skjedde etter SR2, overlevde eller døde han? Var fantastisk å se ham igjen. Soleklart favoritten i Saints Row-serien. Hadde sex med ham rett etterpå :p

Må og bare si at dette spillet er fantastisk gøy!

Ble ikke han gjort om til en slik zombie skapning eller noe i treeren? hvordan kan han være i live da?

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar

Likte 3'eren bedre. I det fjerde spillet finner jeg byen uinteressant, monoton og sjappene har lite variasjon. Jeg vet ikke hva jeg skal si, det er nok en underbevisst forstyrrelse som gjør at jeg liker treeren bedre. Stemningen og stilen i det fjerde spillet var ikke helt min smak.

Også må du drive å unlocke sjapper, wtf!? Og når du ikke klarer det blir det fullstendig kaos og du blir nesten tvunget til å forlate verdenen for å få fred (jeg såfall). Noen av sideoppdragene involverer romvesenene, og de skaper kaos også og dermed fjerner lysten til å gjøre dem. Slik mener jeg det

Og nå forventer jeg faktisk å bli slaktet av folk som ikke takler mennesker med egne meninger

Endret av SonicDragon
Lenke til kommentar

Likte 3'eren bedre. I det fjerde spillet finner jeg byen uinteressant, monoton og sjappene har lite variasjon. Jeg vet ikke hva jeg skal si, det er nok en underbevisst forstyrrelse som gjør at jeg liker treeren bedre. Stemningen og stilen i det fjerde spillet var ikke helt min smak.

Også må du drive å unlocke sjapper, wtf!? Og når du ikke klarer det blir det fullstendig kaos og du blir nesten tvunget til å forlate verdenen for å få fred (jeg såfall). Noen av sideoppdragene involverer romvesenene, og de skaper kaos også og dermed fjerner lysten til å gjøre dem. Slik mener jeg det

Og nå forventer jeg faktisk å bli slaktet av folk som ikke takler mennesker med egne meninger

hei hei hei, egne meninger er jo helt uakseptabelt her på forumet, dette vil jeg ha en slutt på med en gang... (ironi)

men jeg må si meg litt enig med deg, hele konseptet bak game within a game kan bli litt irriterende fra tid til annen, hack this, hack that, hack them and hack me. men hovedpoenget i spillet har jo egentlig gått en retning ingen saints row fans burde være overasket over der du slakter alt med nye rare våpen og superkrefter.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Jeg skulle ønske saints row var slik som toeren og faktisk hadde noen tilknytning til de første to spillene, jeg vil veldig gjerne se dem endelig prøve å finne dex og ta rotta på han

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...