Gå til innhold

Saint's Row 4, anyone?

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke hvorfor det skal være enten eller. GTAV og SRIV er to forskjellige spill. I SR3 fløy jeg rundt på jet-bike i superhelt-drakt og lekte superhelt uten superkrefter, så at man får superkrefter i SR4 passer meg ypperlig. Samtid gjør det biler mindre viktig, og jeg liker å kjøre biler, så jeg kommer også til å gasse rundt i GTAV i de feteste bilene.

Forresten noen som har laget seg karakterer til SR4 i "Inauguration Station"?

http://store.steampo...com/app/242590/

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Plukket opp SR 2 og 3 i humblebundle nylig. Trodde det var noe jalla spill ut i fra va jeg har sett/hørt og plukket opp bundlen mest for Dead Island. Vist seg at Dead Island var utrolig repeterende og kjedlig, selv i coop. Mens SR3 er det spillet jeg har kost meg mest med siste

2 årene! :p

Lenke til kommentar

Skjønner at ingen forstår hva han mente i det hele tatt.

Star Wars var uansett et dårlig valg. Independence Day, kanskje...

Ser forresten at det er litt buzz på nettet ang. en gigantisk spoiler som snek seg med i en video. Jeg har ikke sett snutten selv, men fikk med meg hva spoileren gjaldt. Spennende...

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

I think I can sell Saints Row IV to you in one anecdote:

I am driving from having killed a bunch of aliens using super-powered foot-stomps, toward a nuclear facility, with old comrade Pierce in the passenger seat. He finds Biz Markie’s Just A Friend on the radio, and we both start singing along in Biz-style tuneless joy. This isn’t a cutscene. I’m in control. I’m running over pedestrians who fuzz in and out of perfect rendering and blocky pixels, as the city similarly frizzles around me, its cybernetic origins revealing themselves. It’s an amazing moment. When we’re interrupted by the omnipresent voice of our alien overlord enemy, who’s now singing along too, and… I changed my mind. I’m not going to spoil it. You find out. So I get out of the car and throw it at a building using the power of my mind.

http://www.rockpapershotgun.com/2013/08/14/wot-i-think-saints-row-iv/

Lenke til kommentar

Det har jo fått gode reviews over heile fjøla. Det virker som Volition er fornøyd med spillet de har laget. Det har fått mye dekning, hvor det finnes flere timer med Let's play på YouTube, og de har gitt ut review-kopier i god tid før utgivelse (i motsetning til andre som ikke vil at folk skal få lese omtaler før de har betalt for spillet).

Saints Row 4 review (5/5)

Lenke til kommentar

Jaaja 3dager å vente nå ..

Eller du kan spille det i dag med en VPN...

Etter at du har pre-loadet spillet (som jeg driver med nå), aktiver Spotflux, og du kan spille det med en gang.

DISCLAIMER: Du bryter kanskje en EULA, men det er ikke dokumentert tilfeller hvor noen har blitt bannet for å bruke VPN for å spille spille (så vidt jeg vet), bare for å kjøpe ting (til en pris) de ikke skulle hatt tilgang til. Så ikke bruk VPN når du kjøper noe.

http://www.spotflux.com/

Endret av Orwandel
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har fått testa SR4 litt nå å kan allerede si at jeg digger det, superkreftene er geniale, historien er... Saints row (nuff said) og spillet har gått en retning jeg synes virket riktig for saints row. Men jeg kan også si at superkreftene mest sansynlig ikke kommer til å bli like godt motatt av alle, en kompis satt å klagde litt på dem og det er ganske vanskelig å argumentere imot noen når det eneste argumentet du har er at dette er Saints Row.

Eller du kan spille det i dag med en VPN...

Etter at du har pre-loadet spillet (som jeg driver med nå), aktiver Spotflux, og du kan spille det med en gang.

DISCLAIMER: Du bryter kanskje en EULA, men det er ikke dokumentert tilfeller hvor noen har blitt bannet for å bruke VPN for å spille spille (så vidt jeg vet), bare for å kjøpe ting (til en pris) de ikke skulle hatt tilgang til. Så ikke bruk VPN når du kjøper noe.

http://www.spotflux.com/

ganske trist at VPN enda er nødvendig for å få tilgang til spillet samtidig som amerikanerne, de virituelle landegrensene skulle vert revet for lenge siden.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Har fått testa SR4 litt nå å kan allerede si at jeg digger det, superkreftene er geniale, historien er... Saints row (nuff said) og spillet har gått en retning jeg synes virket riktig for saints row. Men jeg kan også si at superkreftene mest sansynlig ikke kommer til å bli like godt motatt av alle, en kompis satt å klagde litt på dem og det er ganske vanskelig å argumentere imot noen når det eneste argumentet du har er at dette er Saints Row.

ganske trist at VPN enda er nødvendig for å få tilgang til spillet samtidig som amerikanerne, de virituelle landegrensene skulle vert revet for lenge siden.

Superkreftene har gjort det til et helt annet spill. Digger de! Jeg har omtrent ikke brukt skytevåpen, bortsett fra mot den første bossen (eh... guardian? nei... enforcer? whatever) siden han banket meg når jeg prøvde å slå han. Etter at jeg har fått blast powers, tror jeg at jeg skal greie de også uten å bruke våpen. Vanlige romvesener bare løper jeg ring rundt og tar takedown-moves på.

Storyen er faktisk litt mørkere enn jeg hadde forventet. Jeg er faktisk spent på hvilke følger den... store eksplosjonen har på den virkelige verden. Håper bare det ikke er et triks eller noe.

Hadde litt problemer med å importere karakteren min fra SR3 (fikk ikke logget inn, men funker nå), så laget en ny superhelt...

adWYQxO.jpg

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...