Raanesen89 Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Hei! Kjøpte meg en Galaxy S4 for ikke lenge siden. Har ikke installert mye på telefonen, og har heller ikke mye bilder eller video. Telefonen har allerede begynt å skrike om at det er lite plass, og da er det tydeligvis litt på forskjellig på telefonen som ikke fungerer som det skal. Når jeg ser på lagringskapasiteten ser jeg at av 8,21gb av de 9,23 totalt tilgjengelige er programmer. Som sagt, så har jeg ikke lagt inn mye selv på telefonen. Er det noen måte i det hele tatt å fjerne noe av dette på, så jeg kan få gjort opp litt ekstra plass?? Veldig irriterende at ting ikke fungerer som det skal på grunn av lite plass, når jeg nesten ikke har lagt inn noe på telefonen selv. Takk for svar! Lenke til kommentar
teitur Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Har du lagt inn noe program som synkroniserer data fra nettet, slik som Spotify, Wimp e.l? Ellers tar spill fort plass. Lenke til kommentar
Raanesen89 Skrevet 11. august 2013 Forfatter Del Skrevet 11. august 2013 Hei! Ja, jeg har lagt inn spotify ja. Men har ingen spill. Ellers tror jeg ikke jeg har noe annet som synkroniserer data fra nettet. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Stapp i ett minnekort, så vil f.eks spotify lagre på det. Lenke til kommentar
Raanesen89 Skrevet 11. august 2013 Forfatter Del Skrevet 11. august 2013 (endret) Fant ut at Spotify med nedlasta spillelister tok litt plass ja, men nå fjerna jeg alle utenom 1 spilleliste og det er fortsatt over 7gb på programmer. Skal skaffe et minnekort ja. Endret 11. august 2013 av Raanesen89 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Kan spotify endelig flyttes til minnekortet da? Sist jeg sjekket så måtte man trikse veldig for å få flyttet det over. Lenke til kommentar
svartoksen Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Dette har jeg ikke prøvd, bare lest: For å få Spotify til å lagre på minnekortet skal du gå inn i settings/innstillinger, velg DOWNLOAD i ekstrem kvalitet, logg av pg deretter logg på igjen. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Why doesn’t Spotify store files on my memory card? Spotify’s Android app, since v0.5.12, will store your data in the most efficient location on your phone/device. To get this to work the first time you may just have to use the new Delete cache and data option in the settings and relaunch the app. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå