Ord Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Hei. For ca. En uke siden kjøpt jeg meg en ny notebook. Det er snakk om en asus k56ca med windows 8. Jeg har ikke lastet ned noe annet på dataen enn firefox (med media hint) og skyrim (steam er implisitt). Den siste uken har jeg opplevd at maskinen fryser, og alt stopper opp untatt musen. Dette har nå skjedd to ganger, begge gangene etter at jeg har åpnet og brukt firefox i noen minutter. Jeg har ikke noe annet valg enn å "kvele maskinen" (hard shutdown). To ganger har jeg altså gjennomført en slik shutdown. Selv om maskinen fungerer helt fint til vanlig, er den nå potensielt skadet. Det jeg lurer på er om jeg bør levere maskinen tilbake til forhandleren eller gjøre noe selv. Hva mener dere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Min forige laptop hadde jeg SSD løst, så den pleide å løsne fra SATAen og da skjedde det samme som du beskriver. Jeg antar du ikke har HDDen din løs, men kan være noe med HDD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå