Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Finne på noe med ei jente? Men hva?


Anbefalte innlegg

Skal ha besøk av ei vennine i morgen. Hun har sagt at hun håper vi kan finne på noe annet enn å spille.

 

Men jeg vet ikke helt hva vi skal finne på?

VI kan se en film, men hvilken?

VI kan jo altids ta ffem mac og pc og ta en tur innom ditt og datt

Skal lage middag (:D :D :D)

 

Men det er liksom ikke 5 timer gått bare ved det der?

 

Må bare påpeke at vi bekke er 15, og vi er ikke sammen. Gode venner, kan altids kose litt på hverandre, men vi driver ikke på vei til å bli sammen. Anonym poster: f58814f92ec2fd65cd19e577851a0c88

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Pqy3rC

Her var det jo flust av voksne, fornuftige forslag....

 

Er dere venner så burde jo TS vite litt om hva dama liker å bedrive tiden med, eller så burde han finne det ut relativt kvikt om vennskapet skal vare. Så er det bare å velge blandt tingene hun liker, forkast det som er for kjedelig eller for dyrt, og velg noe hun synes er artig og samtidig som det er greit for deg.

 

Det er liksom sånn vennskap fungerer, en annen gang kan hun bli med deg på noe du har (mest) lyst til.

 

Dessuten, du kan bli overraska... Jeg hadde ei venninde en gang som ville jeg skulle kjøre henne på "cheerleading" stevne. Jeg visste ikke hva det var (det er noen år siden) og hadde ikke mye lyst, men hun sa det var noe "sport" relatert så jeg gikk med på det for hennes skyld. Det viste seg å være en hel hall med spreke damer og jeg var nesten eneste gutt ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...