Qwseyvnd Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Hallo...jeg har et problem! Spiller Flight Sim 2004. Tester alle instillinger på fullt, inkl AI fly, scenery, Aircraft, hardware, weather og overklokket CPU til 3 GHz, FX5900 til 520/985 Mhz...får likevel 13 FPS i seattle-tacoma med 8x AF og 8x AA. Hvis uten lite ytelseøkning. Lenke til kommentar
mr x Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 men..får likevel 13 FPS i seattle-tacoma med 8x AF og 8x AA 8xaa og 8xaf ! dette må jo suge kraften ut av kortet ditt. er ikke mange som kan kjøre med dette oppsettet,så det er vet neppe noe feil med kortet ditt. selv gikk jo mitt kort i kne med max detaljer på(ti-4200)nå har jeg bytte til ati 9800,men spiller flight sim uten aa og af. vet bare at flight sim 2004"krever mye" kraft... Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 27. september 2003 Forfatter Del Skrevet 27. september 2003 Nå klarte jeg 15 FPS på Thunderstorm weather, uten får jeg 16-18 FPS. Skal prøve å tweake i rivatuner. Lenke til kommentar
mr x Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 men skal du selge fx-kortet ditt...! er du sikker på at du får så mye mere fps med ati 9800pro i flight-sim sier ikke at ati 9800pro er dårlig,men vet ikke om ati knuser fx-kortene i flight-sim. men det er klart i andre spill(direct x9)tror jeg ati er bedre... Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Hallo...jeg har et problem!Spiller Flight Sim 2004. Tester alle instillinger på fullt, inkl AI fly, scenery, Aircraft, hardware, weather og overklokket CPU til 3 GHz, FX5900 til 520/985 Mhz...får likevel 13 FPS i seattle-tacoma med 8x AF og 8x AA. Hvis uten lite ytelseøkning. Nekter å tro at det er noe pent med 8x AF og 8x AA, sett av AF og AA, kjør med høyeste ytelse som innstilling, prøv igjen. Nå har ikke jeg spillt Flysimulatorer noe særlig så jeg vet ikke hvor mye FPS som er nødvendig. Men 30 FPS pleier være et minimum for å spille et spill "flytende". Hvilken oppløsning kjører du i spillet? hvis =<1024*768, da krever det en del juice, det også :wink: Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 Tweaket noe fs9.cfg, og klarte å tegne mer objekt, og flere fjell...hvis jeg har AA og AF avslått betyr teksturene blir rare, "blurry", ikke ren Trilinear. Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 28. september 2003 Forfatter Del Skrevet 28. september 2003 Noe rart med maskinen min... Før klarte jeg å få 25-35 FPS, men ikke nå, halvert? Lenke til kommentar
mr x Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 kansje du har tweaket får mye,neida sikker noe annet. har du samme score i 3d mark og andre ytelsepro,da er det jo ikke sikkert det er noe feil med grafikkortet ditt ! kjører du med de siste driverene til fx-kortet !du kan jo prøve og bytte til 45.23 eller 44.03. hvilken oppløsingen kjører du spillet med ! eller at disken din trener en diskframatering... dette er jo bare noe jeg tror eller anntar,men er rart hvis du skulle miste noe at ytelsen på kortet ditt... Lenke til kommentar
Ben Dover Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Prøv å reinstaller chipsett- driverene dine, tull med de kan føre til slik dropp i ytelse Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 30. september 2003 Forfatter Del Skrevet 30. september 2003 Prøvde Omegas 45.23 driveren, nå økte ytelsen mye, ca 40% mer...nå er jeg glad bra flyt. Jeg må ha tweaket driverene i 51.75 slik blir tull. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå