susorten Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Gnistregn Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 DAGENS BILDE: Et spennende, fargerikt motiv du byr på her, Susorten. Kombinasjonen av gnistregn og den anonyme sveisemasken gir assosiasjoner til astronauter og stjerneskudd. Jeg kunne gjerne tenkt meg et litt videre utsnitt, hvor vi fikk se litt mer av hodet til sveiseren, men alt i alt formelig spretter det farger og gnister ut av dette bildet. Lenke til kommentar
kjerstiNa Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Stilig, med fargevariasjonene, gnist regnet og røyken. Jeg for min del syntes det var tøft utsnitt også, da maska ikke lå så åpenbart i bilde flata og måtte oppdages i gnistregnet. Opplevelsen ble: stilig virrvarr av farger og overflater til å se hva det faktisk var Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Flott! Gratulerer! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Flott sveisebilde, likte veldig godt det at stålbørsta ligger foran og lager skygge. Velfjortjent med dagens bilde Lenke til kommentar
susorten Skrevet 12. august 2013 Forfatter Del Skrevet 12. august 2013 Tusen takk for flotte kometarer men dagens bilde , såg ikkje den komma nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg