Tullballj Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Har en nyere Asus bærbar maskin. Når jeg skriver så "hopper" ofte markøren til et helt annet sted i dokumentet uten at jeg trykker på noe spes annet enn det jeg skal skrive. Når jeg skal skrive lengre tekster blir jeg helt sprø. Hva kan være galt? Lenke til kommentar
covah Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Alle gangene jeg har vært borte i dette, har det skyldtes at man (ubevisst) kom borti touchpad'en mens man skriver. Mange leverandører har mulighet til å skru på beskyttelse mot dette i programvaren til touchpaden, men kjenner ikke til Asus' versjon. Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 11. august 2013 Forfatter Del Skrevet 11. august 2013 Det tenkte jeg også først, men forsøkte å skrive rolig og fulgte med markøren og plutselig bare hoppet den et tilfeldig sted i dokumentet. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Forsøk å slå touchpad'n helt,da vil trolig problemet forsvinne. Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Det er veldig lett å glemme seg og kommer bort i touchpad-en. For å forebygge det kan du enten flytte musepekeren til oppgavelinjen hvor den ikke kan påvirke noe eller slå av touchpaden når du skriver. Lenke til kommentar
Tullballj Skrevet 12. august 2013 Forfatter Del Skrevet 12. august 2013 Får forsøke det da. Holdt på å selge hele maskinen pga det. hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå