Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg squirter, noe flere?

Lisa76

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke heeeelt hvorfor TS må være troll? Uansett, jeg squirter ved stimulering av gpunktet men fortrekker å komme på "vanlige" måten, ved stimulering av klitoris. Mindre søl og litt mer intens orgasme. Squirt er greit, men kan jo holde på i evigheter, blit alt for sliten.. Anonym poster: 2b0387e8fea3e67db72d0c9abd8ad153 Anonym poster: 2b0387e8fea3e67db72d0c9abd8ad153

Lenke til kommentar

Jeg har hatt én samboer som squirtet. Fenomenet er ikke uvanlig og mange karer finner dette ufattelig hot. Min eks squirtet om orgasmen ble intens og langvarig nok, krevde ikke stimulering av g-punktet. Typisk om jeg holdt orgasmen hennes gående ekstra lenge med tunga, Plaget ikke meg, i alle fall etter at jeg fant ut av hvordan jeg skulle plassere meg for å gjøre det "trygt". :)

Lenke til kommentar

Jeg har hatt én samboer som squirtet. Fenomenet er ikke uvanlig og mange karer finner dette ufattelig hot. Min eks squirtet om orgasmen ble intens og langvarig nok, krevde ikke stimulering av g-punktet. Typisk om jeg holdt orgasmen hennes gående ekstra lenge med tunga, Plaget ikke meg, i alle fall etter at jeg fant ut av hvordan jeg skulle plassere meg for å gjøre det "trygt". :)

Flott svar Leo :-)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er det mulig å få se ett bilde av deg frøken? :) squirting assosieres med noe positivt for 99% av alle menn :)

Nekter jeg å tro - jeg har vært med ei som squirtet, og det var som å være i badeland hver gang.

TS: Jeg unngikk det ved å stimulere/unngå å stimulere visse områder.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Enig med deg, men ikke mange damer squirter. Tenk litt før du skriver.

Det er visst en teori om at de aller fleste, hvis ikke alle, faktisk kan få det til, men at det krever en viss mengde avslapning, nytselse og teknikk for å få det til (når jeg mener teknikk mener jeg at man 'vet' hva man liker, og deretter setter fokus på det).

• Liker 1
Lenke til kommentar

Korrekt!

Det er visst en teori om at de aller fleste, hvis ikke alle, faktisk kan få det til, men at det krever en viss mengde avslapning, nytselse og teknikk for å få det til (når jeg mener teknikk mener jeg at man 'vet' hva man liker, og deretter setter fokus på det).

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...