petterpann Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 6 sider, seriøst? Herregud, folkens. Denne dama har postet tråder som dette over utallige profiler i massevis av år nå. Slutt å kom med tips. 3 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 20. august 2013 Forfatter Del Skrevet 20. august 2013 Nå stopper vi tråden her. Jeg har funnet ut at jeg ikke skal ta dette innover meg. Kanskje han har en dame? For spørsmålet er : hvem er denne Lisa... Da jeg var I lag med Han sist var vi på fotballkamp og da ringte telefonen og en på telefonen sa som en selvfølge : du og Lisa som er på kamp. Da sa han : nei jeg og ,også mitt navn. Og så hørte jeg: åhhhh ja sa stemmen på andre siden som om vedkommende ble forundret og sjokket. På facebooksiden til en lisa på siden hans står det innlegg som tider på at hun har hatt kontakt med han i flere år og at de har hatt eller har et forhold..,muffent, mens han har i tillegg møtt meg i senere tid.,,, Er rystet men vi stopper diskusjonen for ingen liker lange diskusjoner :-) Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Nå stopper vi tråden her. [...] Så du kan starte nye troll-tråder 2 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 20. august 2013 Forfatter Del Skrevet 20. august 2013 Sier vi stopper. Ingen vits å diskutere merkelige ting her. 1 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 20. august 2013 Del Skrevet 20. august 2013 Åja, det tror vi på. Du har holdt på i 3,5 år nå. 1 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 23. august 2013 Forfatter Del Skrevet 23. august 2013 Nå er han slettet. Best det. Det føles best siden han ikke verdsatte meg :-) Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Fint for deg. Selv om jeg føler på meg at vi kommer til å lese mer om saken her. 5 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Jeg trodde du sa diskusjonen var stoppet? 1 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 23. august 2013 Forfatter Del Skrevet 23. august 2013 Ja og jeg har funnet svaret. Han var i forhold og bedro damen da han var med meg. Men nå er han slettet! Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Ja og jeg har funnet svaret. Han var i forhold og bedro damen da han var med meg. Men nå er han slettet! 3 Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Hvor er ungene dine når du puler på alle disse mannfolkene? 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Jeg synes ikke man behøver å legge sten til byrden - men er enig i at nok er nok, og at ts har fått en masse fine råd og innspill - i hvert fall nok til å komme seg videre Så, lykke til, og svar for all del ikke på denne posten ... Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Tråden har i bunn og grunn spilt sin nytte nå. Stenger den og åpner den kun om TS ber om det på nytt. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg