Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det best å slette han av facebook?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å være ærlig så tror jeg at han møtte meg for sex fra starten av, og lot som om han søkte det samme som meg. Det er nok en grunn til at fyren er råpen og singel. Han påstår han har såret og brukt altfor mange kvinner og at han aldri får følelser for noen.

Lenke til kommentar

Jeg får finne en ny strategi for å finne en mann på, for å unngå å havne i samme vanskelige følelser igjen. Vente med sex og forklare til han at jeg ikke kan ligge med alle jeg møter så sex venter jeg med til interessen er i rett retning for begge to:). Håper jeg slipper slike menn som maser om sex på første og andre date igjen. Alle jeg har møtt har mase så sinnsykt om det, nå håper jeg å finne en mann som ikke maser så tidlig

Lenke til kommentar

Jeg får finne en ny strategi for å finne en mann på, for å unngå å havne i samme vanskelige følelser igjen. Vente med sex og forklare til han at jeg ikke kan ligge med alle jeg møter så sex venter jeg med til interessen er i rett retning for begge to:). Håper jeg slipper slike menn som maser om sex på første og andre date igjen. Alle jeg har møtt har mase så sinnsykt om det, nå håper jeg å finne en mann som ikke maser så tidlig

Åja, så nå går du plutselig opp i pris da sånn helt uten videre? Jeg kunne alltids gjort en kvinne i nød, for å være snill, om hun ser sånn brukbar ut, men ikke når de begynner å bruke sex som forhandling for å få mer. Når andre har fått deg uten å måtte forplikte seg, så kan du ikke plutselig stenge igjen å forvente t andre skal gidde å varte deg opp mer.Sorry, men kvinner stiger ikke i seksuell verdi i takt med økende antall partnere og alder.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen jeg treffer vet om min fortid og historie. Jeg stenger igjen og så kan jeg bruke han fløtepusen for sex inntil jeg finner en rett mann.

Ingen mann gidder å forplikte seg til ei dame som deler ut sex til andre menn som ikke trenger å forplikte seg til henne. Det er ikke akkurat sånn at vi står i kø for å søle bort mer tid på kvinner enn det som er nødvendig for å få det vi vil ha.

Endret av Kalkunkrøll
Lenke til kommentar

Jeg må nok tenke fornuft her og hva jeg ønsker i livet. Og hva som gjør meg glad. Jeg sliter med måten han er på. Nå har han ikke sagt eller skrevet noe siden lørdag. Men han vil ikke bryte helt sa han. Han ønsker å møtes igjen, men han påstår at dette er vanskelig for han fordi han er usikker og derfor blir han innimellom stille en stund. Dette gir meg dårlig selvtillit men samtidig blir jeg også tøff av det, for mer på tryne kan jo en nesten ikke få :-)

Lenke til kommentar

Trøsten er at fyren har sagt at jeg ikke er den eneste som han har såret. Han har hatt mange ligg der han finner ut at damen ikke var noe etterpå og da sier han det rett ut og dumpet henne. Han har også hatt flere samboerforhold som aldri funket fordi han er så sær og fordi han ikke følte det rette for noen av de. Jeg får heve hodet og ikke la dette knekke selvbildet

Lenke til kommentar

Dette gir meg dårlig selvtillit men samtidig blir jeg også tøff av det, for mer på tryne kan jo en nesten ikke få :-)

Hvorfor gjøre noe som gir deg dårlig selvtillit?

Ikke sitt her å klag, om du gjør det for å få mer bein i nesa. Du har jo tydligvis ikke forstått prinsippet med å være tøff.

Bare unnskyldninger.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Da får jeg bli tøff og ikke la noen behandle meg slik som han gjør i det hele tatt. Er nok av menn fra fortiden som prøver å få meg på banen igjen og bruke meg, de svarer jeg ikke. Jeg er ikke kun ute etter sex ferdig med denne saken. Sier han ikke et ord innen fredag blir han slettet fra Facebook

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...