Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det best å slette han av facebook?

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner at han på grunnlag av denne usikkerheten hans ikke er en mann å satse forhold på. Spørsmålet er om det blir feil å bruke han for sex og å møte han flere ganger igjen.... Hva vil jeg oppnå med han jo vanvittig deilig sex med en pen mann men det blir jo sikkert aldri noe mer og bare stress etterpå så det er nok ikke verdt det selv om jeg er bkindt tiltrukket gal etter hans ytre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg blir ikke lykkelig av usikkerheten han forteller meg om, så spørsmålet er nå bare på om jeg skal ha han som venn og sexleketøy samtidig som jeg ser etter en ny eller ikke. Han vil nok aldri ha forhold med meg så den biten har jeg mistet troen på pga usikkerheten han påstår han har for det. Skjønner meg ikke på slike typer.

Lenke til kommentar

Når jeg leser mellom linjene dine "heartlife" så ser jeg en pike / dame som fortsatt har forhåpninger og derfor prøver å komme med diverse unnskyldninger for å fortsatt ha kontakt med denne personen.

Jeg legger også merke til en viss form for mental ustabilitet, du har ikke akkurat en indre ro. Denne formen for usikkerhet er det nok mange menn som kan utnytte og de som ikke gjør det finner den definitivt ikke attraktivt (jeg hadde løpt om damen jeg datet viste tegn på å være klin kokos ) .

Det første du bør gjøre er å ta en avgjørelse og holde deg til den uansett hva ,steg 2 er å få seg en ordentlig psykolog sånn at du får videre hjelp da jeg tviler på at diverse fora og "smartinger" her vil hjelpe deg noe særlig, du trenger rett og slett profesjonell hjelp.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hva ville dere ha gjort om det var foreks en luksuspen dame som oppførte seg slik han gjør ? Brukt henne eller dumpet henne ?

Hadde jeg tenkt som deg hadde jeg dumpet han.

Hadde det vært meg så hadde jeg pult henne. Men jeg har en helt annen personlighet enn deg, og det stråler tydelig frem i alt du skriver.

Og jeg tror også du bør høre på Malvado.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Hva ville dere ha gjort om det var foreks en luksuspen dame som oppførte seg slik han gjør ? Brukt henne eller dumpet henne ?

Eg har inntrykk av at du er på jakt etter noko meir enn eit ligg. Difor meiner eg du bør droppe han umiddelbart og gå vidare. Ellers har Malvado mange gode tips. Du burde sjå litt stort på dette og korleis dette har prega livet ditt i seinare tid.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Så grunnen til at han bare vil ha sex med meg er at han ser på meg som ustabil / urolig i innvendig ? Jeg føler selv at jeg er hyggelig og jeg snakker helt selskapelig høflig når vi treffes. Han sier at jeg virker nervøs ut, men kanskje jeg gjør det for det blir en lett når han driver på slik han gjør fra sin side. Da blir jeg usikker.

Lenke til kommentar

Så du tror ikke grunnen ligger i min personlighet, altså at jeg blir nervøs og usikker i slike settinger,,, tror enhver ville blitt nervøs hvis de var sammen med en som kritiserte seg og fortalte om sine tanker på å dumpe seg....

Om personen kritiserte meg og fortalte meg om grunnene til å dumpe meg, har han heller hjulpet meg. Slik at jeg slipper å kaste bort med tid på han, og bli knust. Noe det virker som han prøver å få deg til å forstå, når han sier slikt.

Du kan ikke legge all skyld på han heller, når du fortsatt beveger deg i minefeltet etter flere advarsler.

Endret av Cakenommy
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...