Windoge Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Har hatt bredbånd fra Nextgentel i to års tid, men nylig har det oppstått et problem med at nettforbindelsen dropper ut 1-2 ganger per dag. Jeg løser dette ved å slå av og på modemet, men jeg finner ikke kilden til problemet. Noen forslag om hva det kan være? Det er snakk om trådløst modem. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Ring nextgentel og be om å få tilsendt et nytt modem. Du betaler jo modemleie tross alt. Har gjort det samme tidligere og fikk et nytt relativt kjapt. Lenke til kommentar
Nokkefeita Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Hadde noenlunde samme problem her hjemme. Det løste seg ved å bytte internettutgang(?)(eller sånn telefonutgang) fra veggen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå