Per_Hassan Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Har installert FreeNet og jeg er ikke helt sikker på om det fungerer slik det skal. Finnes det en måte og skjekke dette. Og egentlig hvordan dette fungerer. Takk! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Freenet, slik som DarkNet, DeepWeb du mener? Lenke til kommentar
Per_Hassan Skrevet 12. august 2013 Forfatter Del Skrevet 12. august 2013 Freenet, slik som DarkNet, DeepWeb du mener? Jeg mener Freenet, som gjør at du blir fjernet fra intrernett (https://freenetproject.org/). Lenke til kommentar
*F* Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Ser ut som et p2p, torrent liknende internett som ligger over det normale internett. Er vel dersom man kan velge antakk GB i installasjonsprosessen, dette er websiden man lagrer for andre til å aksesse. Jeg vil tro at så lenge man kan komme inn på freenet sider fungerer det, er man ikke på freenet vil ikke disse sidene være tilgjengelig. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Wikipedia har en side om Freenet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå