JuC1y Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Hei! PCen har plutselig blitt skikkelig treig. Jeg aner ikke hvordan det har skjedd. Den gikk helt fin for to dager tilbake, og plutselig nå så har den blitt skikkelig treig. Er det noe jeg kan gjøre for og fikse det? Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Har du surfet snusk nå!!!! Vanlige årsaker er defekt harddisk, virus, 2 aktive antivirusprogrammer, maleware. Eller en prosess som henger. Har du forsøkt noe så enkelt som å skru av og på maskinen? Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Ccleaner funker feet for å få maskinen til å gå raskere, har du mangen ikoner på desktopen vil det også gjøre pcen litt treigere, virus, malware, 2 aktive antivirusprogramm som han sier Lenke til kommentar
JuC1y Skrevet 11. august 2013 Forfatter Del Skrevet 11. august 2013 Jeg har aldri opplevd det slikt før. Hvordan kan jeg sjekke hvilke programmer som kjører? Og hvordan vet jeg at den kan skrus av? Er ikke noe særlig flink med PCer. Det er en bærbar PC. Jeg har prøvd og skru av og på, men det hjalp ikke noe særlig. Lenke til kommentar
Ragnar115 Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Jeg har aldri opplevd det slikt før. Hvordan kan jeg sjekke hvilke programmer som kjører? Og hvordan vet jeg at den kan skrus av? Er ikke noe særlig flink med PCer. Det er en bærbar PC. Jeg har prøvd og skru av og på, men det hjalp ikke noe særlig. Høyreklikk startlinjen (streken nederst på skjermen), og start oppgavebehandling. Da kommer du inn på ein tab der du ser alle programmene som kjører på Prosseser Vist du har mangen programmer som starter opp når du starter pcen så vil pcen starte tregere. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Hvis du har en prosess som tar alvorlig mye prosessorkapasitet så setter jeg 5 kr på virus. Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Hvis du har en prosess som tar alvorlig mye prosessorkapasitet så setter jeg 5 kr på virus. Spør fordi jeg ikke har peiling, men hva anser du som alvorlig mye prosessorkapasitet? Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Kjør en systemgjenoppretting fra dagene da PC-en var rask Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Spør fordi jeg ikke har peiling, men hva anser du som alvorlig mye prosessorkapasitet? Kommer an på hvor mye dritt du har som starter opp automatisk etter oppstart. Kommer an på maskin og oppsett. Min maskin ligger nå mellom 1 og 6% med 7 faner chrome kjørende. Hvis du ligger på 50-100% så vet du at noe er feil. Lenke til kommentar
JuC1y Skrevet 11. august 2013 Forfatter Del Skrevet 11. august 2013 Er det mulig og gjennopprette PCen noen dager tilbake? Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 http://windows.microsoft.com/nb-no/windows7/products/features/system-restore Lenke til kommentar
Meridies Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 (endret) Kommer an på hvor mye dritt du har som starter opp automatisk etter oppstart. Kommer an på maskin og oppsett. Min maskin ligger nå mellom 1 og 6% med 7 faner chrome kjørende. Hvis du ligger på 50-100% så vet du at noe er feil. Ok, takk for svar. Forresten, hva er fysisk minne? Endret 12. august 2013 av Bassa. Lenke til kommentar
flowerpot Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Hva slags maskin er det da? Og hva er det som går tregt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå