Gjest Slettet-jS6upa Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Hei. Har kjøpt ny forsterker og ser at denne bare har pre out line input ( til powered subwoofer), min sub har vanlige høyttalerledninger. Noen som veit hvordan jeg kan løse det? Helst uten å kjøpe ny sub eller forsterker:) Lenke til kommentar
TMB Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Hjelper mye hvis du skriver hvilken produsent/modell subwoofer er.... Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Løsningen er å enten kjøpe ny "aktiv" sub eller å kjøpe en sub-forsterker. Du kan muligens knote det til med et filter på høyre- eller venstreutgangen men det er absolutt ikke å anbefale. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jS6upa Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Suben er LG, fulgte med i et hjemmekinosystem jeg kjøpte for 2 år siden. Tanken er at jeg skal slippe å bruke så mye penger på dette. Er ikke veldig lenge til jeg planlegger å flytte, og da skal det byttes ut Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Hvis suben din er passiv (uten innebygd forsterker) så må du ha en forsterker på den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jS6upa Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Ok. Noen som har noe forslag til en billig aktiv subwoofer? Rundt 1000 kr klassen. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Du får hva du betaler for, men du kan jo sjekke ut denne. Jeg har ikke hørt den selv, men har storebroren, SUB10. Jeg er ikke kjempeimponert, men det er helt greit i forhold til prisen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jS6upa Skrevet 12. august 2013 Del Skrevet 12. august 2013 Takk for tips! Ser ut som det er den eneste jeg finner i 1000 kr klassen også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå