eveant Skrevet 10. august 2013 Del Skrevet 10. august 2013 Hei! Jeg skal slette alt på min windows vista og starte den helt på nytt slik at den blir som ny fra en butikk innvendig. Hvordan gjør jeg dette? Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Har du Win CD eller DVD. Så kan du kjøre format C:. Men totalt sett vil jeg si Vista er litt vel gammelt. Husker ikke en gang sikkert hvordan jeg gjør ting der. GIYF... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. august 2013 Del Skrevet 11. august 2013 Er da ingen normale prosedyrer for Windows installasjon som inkluderer "format C:" Har man en selvbygd PC så har man en Windows DVD, mens fabrikkbygde ofte leveres uten. Da er det opp til fabrikanten å velge en metode for gjenoppretting. Prosedyren er da beskrevet i bruksanvisningen. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 13. august 2013 Forfatter Del Skrevet 13. august 2013 Har verken CD eller bruksanvisning lenger Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Fortell hvilken PC det er, så er det kanskje noen som vet hvordan det gjøres. Lenke til kommentar
eveant Skrevet 13. august 2013 Forfatter Del Skrevet 13. august 2013 Har ikke pcen her, så det finner jeg ikke ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå