stue Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Bestilte på Komplett i begynnelsen av oktober....og nå har de utsatt levering til 16. mars..er det mulig??????????????????? Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Jepp, dere er heldige der. Kommer sikkert til å ta 2 år pluss for konsollen er nede i den prisen igjen. Ergrer meg over at jeg ikke fikk med meg kampanjen. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Da var min ps4 mottatt av lageret. Slo til på cdon til 2899,-. Spent på om den blir sendt nå. Samme her... Fin pris PS3 selges Lenke til kommentar
Kittel2 Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 (endret) Begynner bare å bli mer og mer lei av komplett, kunne de ikke prøvd å holdt seg til en dato hele tiden? (hos meg har den gått fra 16.02 til 01.02 til 02.03 og nå 16.03). Endret 31. januar 2014 av Kittel2 Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Begynner bare å bli mer og mer lei av komplett, kunne de ikke prøvd å holdt seg til en dato hele tiden? (hos meg har den gått fra 16.02 til 01.02 til 02.03 og nå 16.03). Faktisk enig med deg der. Venter selv på ps4 fra komplett å den datoen deres hopper fram å tilbake som en jojo! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Elsket Komplett før PS4 lanseringen. Etter den har jeg nesten aldri lyst til å bruke dem igjen. Er ikke vits å ha noen dato i det hele tatt om den skal hoppe fra en MÅNED til en annen. Bare tull. Lenke til kommentar
Defo Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Hvordan fikk dere den til 2899 fra cdon? Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Rabattkode vi fikk fra cdon på facebook. Var vel egentlig kun for spill, men funket på konsoller også Lenke til kommentar
Noekken_ Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Til dere som har bestilt hos komplett.no! http://www.expert.no/spillkonsoll/playstation4500gb/p/11744/ Lenke til kommentar
MixTheMaster Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 (endret) Til dere som har bestilt hos komplett.no! http://www.expert.no/spillkonsoll/playstation4500gb/p/11744/ Takk for det! Sjekket der hver dag de siste dagene, men ikke i dag. Da satser jeg på at den kommer i hus i løpet av neste uke, så kan kompisen min overta plass i Spillsjappa køen. Skal bli en lettelse å slippe å instinktivt refreshe prisjakt x antall ganger om dagen. Endret 31. januar 2014 av MixTheMaster Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Ikke på lager lenger. 30 min senere, haha. Crazy! Lenke til kommentar
Kittel2 Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 (endret) Noen som vet om lagerstatusene til Gamestop stemmer? Har stort sett PS4'er over hele landet nå! EDIT: Noen som har erfaring med Coolshop? Ser at de har PS4. Endret 31. januar 2014 av Kittel2 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Jeg la inn en bestilling hos Expert, og rett etterpå stod debatt den var utsolgt. Så jeg vet faktisk ikke om jeg får den eller ikke! Uææ. Har fått ordrebekreftelse, men dama jeg snakka med hos Expert sa at det ikke betydde at jeg fikk den nødvendigvis. Det kunne tenkes at jeg trykket på kjøp mens den fortsatt var på lager, men at den ble utsolgt mens jeg sjekket ut. Nervepirrende! Normalt er jeg rolig på slikt, men denne konsollen har jeg ventet på lenge. Endelig ble den lagg ut til en god pris også....! Det verste er at jeg kanskje ikke får vite om jeg får den før på tirsdag. Lenke til kommentar
MixTheMaster Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Jeg la inn en bestilling hos Expert, og rett etterpå stod debatt den var utsolgt. Så jeg vet faktisk ikke om jeg får den eller ikke! Uææ. Har fått ordrebekreftelse, men dama jeg snakka med hos Expert sa at det ikke betydde at jeg fikk den nødvendigvis. Det kunne tenkes at jeg trykket på kjøp mens den fortsatt var på lager, men at den ble utsolgt mens jeg sjekket ut. Nervepirrende! Normalt er jeg rolig på slikt, men denne konsollen har jeg ventet på lenge. Endelig ble den lagg ut til en god pris også....! Det verste er at jeg kanskje ikke får vite om jeg får den før på tirsdag. Er litt i samme båt, men jeg synes å huske at den fortsatt var på nettlager etter jeg fikk ordrebekreftelse. Var litt nervepirrende at mobilbanken streiket, noe som resulterte i at jeg måtte raske frem den gamle monolittiske kodebrikken fra skapet. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Når fikk du ordrebekreftelse Mix? :-) klokkeslett. Så kan vi sammenligne. Lenke til kommentar
MixTheMaster Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 (endret) Noen som vet om lagerstatusene til Gamestop stemmer? Har stort sett PS4'er over hele landet nå! EDIT: Noen som har erfaring med Coolshop? Ser at de har PS4. Lagerstatus hos Gamestop er dessverre ikke til å stole på. Endret 31. januar 2014 av MixTheMaster Lenke til kommentar
Kittel2 Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Vurderer sterkt å kjøpe fra Coolshop nå. Er dem til å stole på? Har de den faktisk på lager sånn som de sier? Lenke til kommentar
MixTheMaster Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 (endret) Vurderer sterkt å kjøpe fra Coolshop nå. Er dem til å stole på? Har de den faktisk på lager sånn som de sier? Mitt inntrykk er at de er seriøse aktører. Har aldri returnert eller klaget på noe jeg har kjøpt derfra, men responsen hos kundeservice er bra, og de leverer raskt. Ingen moms eller toll, og jeg vil tro at de har norsk garanti. Og de har ihvertfall holdt det gående siden 2005. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1360310 Endret 31. januar 2014 av MixTheMaster Lenke til kommentar
skauern89 Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Vurderer sterkt å kjøpe fra Coolshop nå. Er dem til å stole på? Har de den faktisk på lager sånn som de sier? Kjøpte Xbox One fra dem og jeg har ingenting å klage på! det var ganske rask leveringstid også Lenke til kommentar
Kittel2 Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Sendte mail til komplett for å spørre om når jeg fikk PS4'en min, i går skrev de: Hei!Vil si at det er STOR sannsynlighet at du får den til oppsatt dato. Hvordan kan så mye skje på en dag? Fra STOR sannsynlighet til at datoen ble flyttet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå