Dapp47 Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Gjør ikke "alle" det da? Folk betaler jo 1500,- overpris (riktignok inkludert et spill) for bundles her. Ikke alle nei ;-) sitter fortsatt på gjerdet fordi jeg ikke vil betale overpris. Nå har ikke konsollen så voldsomt mange spill jeg ønsker enda så stresser ikke så mye med å få tak i en heller. Men har en forhåndsbestilling inne på glippen til cdon. Da sitter vi i samme båt. Men jeg skrev meg på venteliste hos Expert, siden alle på den eksisterende lista hadde fått konsoll nå. Så da står jeg først på den nye. Tar det når det kommer, er egentlig ingen spill jeg føler jeg må ha på den enda. Men det er jo alltid moro å få nye duppeditter i hus. Sony har levert masse PS4'er til Oslo idag hvertfall. Til hvem? Vet at Jessheim Data (Oslo og oslo..) Fikk inn igår Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 (endret) Skal dra å hente min på posten etter jobb. Hvilke spill skal jeg starte med ? Noen tips?Start med å sikre deg de gratis PS+ spillene ihvertfall. Faller de ikke i smak, har du ihvertfall ikke tapt noe Hva liker du ellers? Endret 23. januar 2014 av Mala Lenke til kommentar
Mr. President Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Skal dra å hente min på posten etter jobb. Hvilke spill skal jeg starte med ? Noen tips? Spørs jo hva du er gira på da.. Jeg spiller ihjel BF4, så jeg anbefaler det. Fifa er et must for noen.. Fikk min PS4 i starten av desember og spilte BF4 i en måneds tid. Ble fort kjedelig (kanskje fordi jeg spiller alene enda), så byttet det inn for CoD Ghosts for 14 dager siden. Synes det er litt dårligere enn Black Ops 2 med tanke på selve gameplayet, men for en eller annen grunn er det mye morsommere enn BF4. Min mening. Lenke til kommentar
Bgarion Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Skal dra å hente min på posten etter jobb. Hvilke spill skal jeg starte med ? Noen tips? Spørs jo hva du er gira på da.. Jeg spiller ihjel BF4, så jeg anbefaler det. Fifa er et must for noen.. Hadde egentlig tenkt å droppe både BF4 og FIFA :-) Noen andre bra? Lenke til kommentar
Dodgethis- Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Skal dra å hente min på posten etter jobb. Hvilke spill skal jeg starte med ? Noen tips? Spørs jo hva du er gira på da.. Jeg spiller ihjel BF4, så jeg anbefaler det. Fifa er et must for noen.. Fikk min PS4 i starten av desember og spilte BF4 i en måneds tid. Ble fort kjedelig (kanskje fordi jeg spiller alene enda), så byttet det inn for CoD Ghosts for 14 dager siden. Synes det er litt dårligere enn Black Ops 2 med tanke på selve gameplayet, men for en eller annen grunn er det mye morsommere enn BF4. Min mening. Blir jo hva man er ute etter , BF4 er mye mer taktikk og teamwork, mens COD er mer "spray &pray" (min mening ) Lenke til kommentar
soldatfrank Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Ringte til begge Gamestop butikkene i Bergen etter å ha sjekket lagerbeholdningen på hjemmesiden (Grønn - Tilgjengelig i butikk). De hadde riktig nok fått inn konsoller, men disse var kun for folk som hadde forhåndsbestilt. De hadde over 100 hver, på ventelister. Er det noen som vet om noen butikker i Bergen som har PS4 på lager? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Skal dra å hente min på posten etter jobb. Hvilke spill skal jeg starte med ? Noen tips? Først logge deg på gratis 14dg gratis Playstation Plus. Så laste ned Resogun gratis. (Det er gratis ut måneden tror jeg, eller var det til 5. feb?) Så sies det at Killzone Shadowfall er den tittelen som er mest NextGen av det som er ute akkurat nå. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 (endret) NextGen konsoll grafikk, men har man spilt PC så er det ikke så mye å hoppe i taket for. Gameplaymessig er det heller ikke noe nytt å hente. Syns selv det var en helt grei gjennomspilling da Endret 23. januar 2014 av Mala Lenke til kommentar
medisterpus Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Er det noen som vet om det går an å få tak i blå eller rød PS4 kontroller i noen butikker i Oslo-området (eller på nett for den saks skyld) ? Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Er det noen som vet om det går an å få tak i blå eller rød PS4 kontroller i noen butikker i Oslo-området (eller på nett for den saks skyld) ? De har iallefall rød på Expert Slependen. Lenke til kommentar
Bgarion Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Skal dra å hente min på posten etter jobb. Hvilke spill skal jeg starte med ? Noen tips? Først logge deg på gratis 14dg gratis Playstation Plus. Så laste ned Resogun gratis. (Det er gratis ut måneden tror jeg, eller var det til 5. feb?) Så sies det at Killzone Shadowfall er den tittelen som er mest NextGen av det som er ute akkurat nå. Har henta Resogun og spilt det litt. Ikke all verden synes jeg. Får ta en tur på Spaceworld å se hva de har inne. Lenke til kommentar
NRTHC Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Av nysgjerrighet, hvor langt har de kommet på Komplett? De seneste som fikk tilsendt fra batchen som kom nå bestilte i? Forstod det slik at alle Expertbutikker kun fikk i fem stk. Expert Sørlandssenteret fikk inn 5, det samme gjorde Expert i utkanten av fylket. Høres ut som en merkelig fordeling? Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Expert i Oslo sentrum hadde 15 stk. Tror Majorstua hadde 10-15 stk selv også. Sikkert bare etter størrelse på butikken/salg etc de går etter. Eller tilfeldig Lenke til kommentar
chrengen Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Jeg reklamerte på min ps4 for 14 dager siden og fikk idag ny på elkjøp lade. De har vel sikkert flere.. Lenke til kommentar
NRTHC Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Spaceworld har også på lager ser det ut til. Tror det skal bli vanlig å finne PS4 i butikk i ukene som kommer. Lenke til kommentar
Raoul Duke_InnleggNO Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Spaceworld har også på lager ser det ut til. Tror det skal bli vanlig å finne PS4 i butikk i ukene som kommer. Ingenting hos Spaceworld Oslo Sentrum i hvertfall og de anslo nærmere mars, sikkert mange forhåndsbestillinger. Elkjøp Skøyen anslo å få inn noen i februar en gang. The hunt continues... Lenke til kommentar
NRTHC Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Fikk bare mail om at spaceworld hadde det på lager, gikk inn på nettbutikken der sto det "på lager." Lenke til kommentar
blcmn Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Fikk bare mail om at spaceworld hadde det på lager, gikk inn på nettbutikken der sto det "på lager." Stå lagerstatus 0 hos meg, på spaceworld sin hjemmeside, Lenke til kommentar
NRTHC Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 (endret) Utsolgt nå ja. Var bare to stk på lager. Endret 23. januar 2014 av CptZiggy Lenke til kommentar
Kittel2 Skrevet 23. januar 2014 Del Skrevet 23. januar 2014 Noen som vet om Elkjøp Megastore Skien har noen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå