Runepune Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Ett tips er å sjekke sin lokale Expert butikk idag. De skal visstnok ha ett lite parti ps4 på vei ut til enkelte butikker. Lenke til kommentar
NRTHC Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Ja, handla min i dag hos den lokale experten. Må føles kjipt for de som har venta siden august/september. Har ikke stått på venteliste. Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Hva er prisen hos Expert? Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 5 stk igjen på Klingenberg når jeg var innom for de som er i Oslo. Resten var reservert. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Står ingenting på Expert sine nettsider... Lenke til kommentar
Raggis Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Expert i Ski hadde ingen inne. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Sjekka nå, og Amazon.co.uk sender med 1 day shipping for 4013kr inkludert moms og toll. Det er faen ikke dårlig. Problemet er at de ikke får inn igjen før den 30e... Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Da har endelig min PS4 fra komplett (bestilt 10.09.13) ankommet pickup point. 1 Lenke til kommentar
Vargtassen Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Expert Forus hadde 4 maskiner igjen da jeg droppet innom for en time siden. Takk til Runepune for tips Lenke til kommentar
arnepetter0 Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Bestilte en knack-bundle hos CDON i går rundt kl 14.00. Til siden morgenen i dag har det stått "Mottatt av lageret". Tror dere det er noen sjangs for at jeg mottar den føre helgen? Bor i Grenland. Lenke til kommentar
Runepune Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Expert Klingenberg har 2 igjen. Førstemann til mølla. ;-) Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Bestilte en knack-bundle hos CDON i går rundt kl 14.00. Til siden morgenen i dag har det stått "Mottatt av lageret". Tror dere det er noen sjangs for at jeg mottar den føre helgen? Bor i Grenland. Kommer helt an på trykket hos cdon. Har gått alt fra 1 til 4 dager for meg når ting venter på å bli pakket på lageret. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Fikk selv min PS4 uken før jul, la inn bestillingen på den i midten av August Kjøpte den fra www.gamezone.no. Bestilte selve PS4 maskinen og det som fulgte med og en ekstra kontroll, kameraet og spillet Watch Dogs (PS4)(som det tidspunktet ikke var bekreftet forsinkelse) Alt i alt så kom det på litt over 5000, ikke dårlig syntes jeg Lenke til kommentar
Avean Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Bestilte en knack-bundle hos CDON i går rundt kl 14.00. Til siden morgenen i dag har det stått "Mottatt av lageret". Tror dere det er noen sjangs for at jeg mottar den føre helgen? Bor i Grenland. Men det står jo at dem ikke har på lager? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Bestilte en knack-bundle hos CDON i går rundt kl 14.00. Til siden morgenen i dag har det stått "Mottatt av lageret". Tror dere det er noen sjangs for at jeg mottar den føre helgen? Bor i Grenland. Men det står jo at dem ikke har på lager? De hadde igjen i går. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Snakka akkurat med Expert (Dikeveien, Fredrikstad). De hadde fått unna hele reservasjonslista i går, og forventet at det nå kom til å komme betydelig større partier med konsollen i relativt nær fremtid. Så det er ikke sikkert man trenger å vente så mye lenger hvis man ønsker å kjøpe en konsoll til rundt anbefalt utsalgspris (3500,-). Lenke til kommentar
Raoul Duke_InnleggNO Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 (endret) Var innom Expert Klingenberg etter tips her, for sen. Fikk beskjed om at det var 1 igjen på Expert Colosseum, dro dit, der sto det en foran meg i køen som akkurat hadde kjøpt den siste. Forresten var lagerstatus på Expert Slependen 8 stk. for ca. 1 time siden, så mulig det er håp der enda for noen :-) Endret 22. januar 2014 av Raoul Duke_InnleggNO Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Når vil egentlig markedet begynne å bli mett på PS4? Nå er det en god stund siden konsollen var lansert, og er ennå ikke i nærheten av å få tak i en. Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 22. januar 2014 Del Skrevet 22. januar 2014 Når vil egentlig markedet begynne å bli mett på PS4? Nå er det en god stund siden konsollen var lansert, og er ennå ikke i nærheten av å få tak i en. Vet selvsagt ikke, men først til våren tipper jeg. Innen den tid bør man prøve å se om det dukker opp noen bundles man kan hoppe på. Sony skal vel fortsatt lansere i noen land til? + Japan 22 februar så dem holder sikker på å setter av konsoller til det samt å sørge for at USA og UK har så mye som mulig framover. Uansett kun spekulering fra min side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå