LarZen Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Står mottatt fra lager hos meg også. Fikk faktura på epost ende istad så da er maskinen her iløpet av neste uke forhåpentligvis. Håper mange som har trodd dem måtte vente til langt ut i mars/april har fått med seg dette og fått sikret seg en maskin. Jeg er ihvertfall strålende fornøyd Lenke til kommentar
baroiic Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Når bestillte du? Nøyaktig klokken 14.37 idag. Lenke til kommentar
Bollen123E Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Berre litt interrisert i reglar her På lanseringsdatoen gikk eg inn på min lokale expert, men dei hadde ikkje fått inn noken ps4. Eg spurte om dei kunne skrive meg opp og sende meg ei melding når dei fekk det inn og det var ok Midt ut i desember så ringte mobilen min og dei hadde fått inn ps4 på lager, og dei skulle holde den av til meg. Eg tok med meg ett par kompissa bort og dei fann fram ps4-en min frå lageret, og eg kjøpte den. Men kan butikkene egentlig holde av varer? Dei fekk kun inn 5 stykk og alle var reservert, så ingen av kompissene mine fikk tak i Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Ny bundle tilgjengelig å forhåndsbestille fra Cdon: http://cdon.no/spill/playstation_4_killzone_bundle_-_incl_2_dual_shock_%26_camera-26453374PS4 + Killzone + Ekstra Dualshock + PS4 Kamera. Kr. 5999,- Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Berre litt interrisert i reglar her På lanseringsdatoen gikk eg inn på min lokale expert, men dei hadde ikkje fått inn noken ps4. Eg spurte om dei kunne skrive meg opp og sende meg ei melding når dei fekk det inn og det var ok Midt ut i desember så ringte mobilen min og dei hadde fått inn ps4 på lager, og dei skulle holde den av til meg. Eg tok med meg ett par kompissa bort og dei fann fram ps4-en min frå lageret, og eg kjøpte den. Men kan butikkene egentlig holde av varer? Dei fekk kun inn 5 stykk og alle var reservert, så ingen av kompissene mine fikk tak i Butikken kan gjøre hva de vil. Det er ingen lov som setter grenser her, det er deres varer efne varer, og de kan selge de til hvem de vil.Problemet ville først oppstått hvis det motsatte hadde skjedd, og de hadde inngått en bindende avtale med deg om salg og så likevel solgt den til kompisen din. Det kan fort være avtalebrudd. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 For dem som ikke vil vente lenger Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Ja, noen som tør? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Proshop har en bundle på lager sier de. http://www.proshop.no/Spillkonsoll/Sony-Playstation-4-og-Knack-Bundle-2433344.html?utm_source=tekno&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricesite Lenke til kommentar
thomasff Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 (endret) Komplett fikk ikke til den 16 eller 18. Den er utsatt til 2. feb. Det er svaret jeg fikk fra Komplett i dag. Hadde først november som levering, så ble den skiftet til 16. jan, så ble den for en uke siden skiftet til 2. feb. Og slik holder de på sikkert til påsketider. Og påsken er sen i år. Satt nettopp med en Xbox One i "handlekurven" på Microsoftstore.co.uk Fylt ut alt av adresser og kort, men tør ikke trykke "Confirm". "Det kan jo hende at PS4 blir sendt den 2. feb.........." Spørs om ikke dette er massive mengder bullshit? Min byttet nettopp status til "reservert på lager". Skulle sendes i morgen. Ser ut som de er i rute...? Edit: Bestilte 1. sept... Endret 17. januar 2014 av thomasff Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 For dem som ikke vil vente lenger Hadde aldri betalt 5000 kr på Ludo når man kan vente litt og få den for 3800 på andre steder etterhvert. Og ihvertfall ikke fra Ludo uansett. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Hadde aldri betalt 5000 kr på Ludo når man kan vente litt og få den for 3800 på andre steder etterhvert. Og ihvertfall ikke fra Ludo uansett. Det er endel penger ja. Om en kan vente til mars/april så er det jo det beste for lommeboka. Da var nok CDON sin pakke hvor du fikk med Knack til 4990kr et bedre valg. Bestilte den igår og maskinen er allerede på vei i posten.. Lenke til kommentar
st0kkaunee Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Det er endel penger ja. Om en kan vente til mars/april så er det jo det beste for lommeboka. Da var nok CDON sin pakke hvor du fikk med Knack til 4990kr et bedre valg. Bestilte den igår og maskinen er allerede på vei i posten.. Jeg bestillte også på cdon i går men det står bare at pakken er på lager Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Jeg bestillte også på cdon i går men det står bare at pakken er på lager Ja det står det hos meg også. Men faktura er sendt på epost igår. Og fikk "din ordre er levert" idag på epost med et sporingsnummer. Du ikke fått det enda? Lenke til kommentar
st0kkaunee Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Ja det står det hos meg også. Men faktura er sendt på epost igår. Og fikk "din ordre er levert" idag på epost med et sporingsnummer. Du ikke fått det enda? Bestillte faktura som vanlig post kommer vel om noen dager Lenke til kommentar
Furiouz Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 (endret) Bestillingen min fra komplett står også som reservert på lager nå. Bestilte henting på PuP . De kjører vel ikke på lørdager så da får jeg den vel ikke før tidligst på mandag? Endret 17. januar 2014 av Furiouz Lenke til kommentar
Elvenes1 Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 (endret) Bestilte fra gamestop i november og i morra er ventingen ved veis ende. Kjempe lei å se alle andre kose seg med PS4, så dette blir gøy. I motsetning til et par andre her inne så får jeg PS4 til den datoen jeg ble lovet Endret 17. januar 2014 av Elvenes1 Lenke til kommentar
Maxi1234 Skrevet 17. januar 2014 Del Skrevet 17. januar 2014 Det er endel penger ja. Om en kan vente til mars/april så er det jo det beste for lommeboka. Da var nok CDON sin pakke hvor du fikk med Knack til 4990kr et bedre valg. Bestilte den igår og maskinen er allerede på vei i posten.. Helt klart. Jeg har for min del valgt å vente enda lenger uansett. Lenke til kommentar
Furiouz Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Spørs om ikke dette er massive mengder bullshit? Min byttet nettopp status til "reservert på lager". Skulle sendes i morgen. Ser ut som de er i rute...? Edit: Bestilte 1. sept... Har din blitt frigjort for plukk enda eller står den fremdeles som reservert på lager? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 (endret) Siba melder på facebook at de har fått inn 100 stk. PS4. Sendes torsdag eller kan hentes i en av deres butikker til uka noe mer spesifikt stod ikke: http://www.siba.no/product/14089615/ps4-konsoll Meldingen på FB: "Siba Norge Vi har fått tak på 100st Playstation 4! Kjøp på siba.no eller i noen av våre butikker og hent neste uke. Første mann til mølla!" Virker som at konsollen kommer inn med jevne mellomrom hos forhandlerne nå. Endret 18. januar 2014 av CaZpeR Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Det er tydelig at det nå begynner å løsne på tilførselen av konsoller Stive priser rundt om dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå