st0kkaunee Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 For dem som skulle være interessert, CDON la akkurat ut dette: " Pass på nå og kjøp denne Playstation 4 + Knack bundling. Obs begrenset antall = først til mølla..! " http://cdon.no/spill/playstation_4_%2B_knack-26388560?utm_source=facebook&utm_medium=fp&utm_campaign=facebook_spel_ps4-knack Har de ps4 på lager nå? Lenke til kommentar
st0kkaunee Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Tydeligvis. Har du bestillt eller? Står det dato det blir sendt og hvor lang tid det tar? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Nei, har PS4 allerede, fikk bare den meldingen på Facebook av CDON, de får tydeligvis inn et begrenset antall, opplyses ikke om leveringstid osv. Lenke til kommentar
st0kkaunee Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Nei, har PS4 allerede, fikk bare den meldingen på Facebook av CDON, de får tydeligvis inn et begrenset antall, opplyses ikke om leveringstid osv. Det står at utgivelsesdato er 16.01.14 Tror jeg skal bestille når jeg kommer hjem Har de opplyst hvor mange de har??? Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Nei, men jeg vil tro at "Kjøp"-knappen vil byttes om til "Overvåk" når beholdningen er solgt ut. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 (endret) Nå er det tomt på CDON. Men fikk lagt inn en bestilling så da blir nok faren min overasket når han får ny konsoll til uka EDIT: Må være jeg som så feil eller noe. Det er fortsatt mulig å bestille. Endret 16. januar 2014 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Står fortsatt "Kjøp" hos meg da, ikke at jeg trenger den. Lenke til kommentar
Furiouz Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Bestilte min fra komplett tidlig i september. Har helt frem til forrige uke stått forventet sending 16/1 ubekreftet. Forrige uke ble ordren endret til bekreftet 18/1. Sendte for sikkerhets skyld en mail til komplett og spurte om når denne blir sendt, da fikk jeg til svar at datoen var feil og det fremdeles var 16/1 som gjaldt, men dog ubekreftet. Andre som har fått samme melding fra komplett og noen som vet om komplett sender varer til pickup points på lørdager? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Komplett fikk ikke til den 16 eller 18. Den er utsatt til 2. feb. Det er svaret jeg fikk fra Komplett i dag. Hadde først november som levering, så ble den skiftet til 16. jan, så ble den for en uke siden skiftet til 2. feb. Og slik holder de på sikkert til påsketider.Og påsken er sen i år. Satt nettopp med en Xbox One i "handlekurven" på Microsoftstore.co.ukFylt ut alt av adresser og kort, men tør ikke trykke "Confirm". "Det kan jo hende at PS4 blir sendt den 2. feb.........." Lenke til kommentar
Furiouz Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Når bestilte du? På Facebook skriver de at de får inn et parti enten i morgen eller mandag. Min står fremdeles med bekreftet dato 18/1. Lenke til kommentar
zh44 Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 PS4 sendt i fra Ellos idag Lenke til kommentar
Dodgethis- Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 PS4 sendt i fra Ellos idag Ellos.. Det er fantastisk Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Nå er det tomt på CDON. Men fikk lagt inn en bestilling så da blir nok faren min overasket når han får ny konsoll til uka EDIT: Må være jeg som så feil eller noe. Det er fortsatt mulig å bestille. Mulig å bestille ja, men 5000 kr for maskinen og Knack? Noe mer som følger med? Knack flopper jo så frister lite å kjøpe maskinen til 1500 over vanlig pris... Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 (endret) Når bestilte du? På Facebook skriver de at de får inn et parti enten i morgen eller mandag. Min står fremdeles med bekreftet dato 18/1.Bestilte midten av september. Du da? Endret 16. januar 2014 av trykkertor Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Mulig å bestille ja, men 5000 kr for maskinen og Knack? Noe mer som følger med? Knack flopper jo så frister lite å kjøpe maskinen til 1500 over vanlig pris... Er ikke så ille pris egentlig. Prisen på PS4 er rundt 3800-4200kr idag og vil nok mest trolig være det helt til etterspørsel og produksjon har normalisert seg engang utpå sommeren/høsten. Og Knack leser jeg stort sett bare bra om på kommentar felter og på forum. Anmeldere var ikke så imponert men jeg lytter nok heller på mangfoldet en noen anmeldere. Så jeg synes ikke det var så ille jeg egentlig. Lenke til kommentar
Furiouz Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Bestilte midten av september. Du da? Jeg bestilte 8. september. Lenke til kommentar
st0kkaunee Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Er det flere som har bestillt fra CDON hær? står det /downloads på statusen deres? Lenke til kommentar
baroiic Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Står mottatt fra lager på min. Lenke til kommentar
st0kkaunee Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 Står mottatt fra lager på min. Når bestillte du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå