CaZpeR Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 For de av oss som har bestilt fra CDON: "Hppas det går bra att vi besvarar dig på svenska. Leveransdatum för Playstation 4 är fortfarande preliminärt och leveransen är beräknat till 31/1. Vi kommer att uppdatera hemsidan så fort vi får information från leverantören. Håll gärna utkik via Mina sidor samt gärna i din inkorg runt den 31/1 för att se om produkten packas eller har blivit skickad. Återkom gärna ifall du har fler frågor. Med vänlig hälsning, Edvina CDON"Og mtp. at Playstation Norge har gått ut og sagt at leveransene av PS4 skjer i slutten av januar så kan mye tyde på at månedsskiftet januar-februar er en realistisk dato å forholde seg til. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Skjønner ikke hvorfor det er så vanskelig og forstå at Norge blir nedprioritert. Fordi med _litt_ bedre prioritering så hadde Sony EID Norge. Et land som bruker fantastisk mye mer penger per spiller enn andre. Synes Sony tenker veldig kortsiktig her. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Eid Norge? Er du klar over hvor lite folk som bor her og hvor lite vi har å si mtp. innflytelse på hvor konsollene dominerer? Greit at vi har god kjøpe kraft, men vi vil aldri bli sett på som et land de føler de må lansere til i første omgang. Lenke til kommentar
mesteryoda Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 (endret) Hvis Sony hadde regna Skandinavia som ett stort marked så hadde vi nok hatt litt mer å si. Hadde sikkert ikke merka store forskjeller, men hadde kanskje fått litt flere konsoller. Endret 12. januar 2014 av mesteryoda Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Da ble min PS4 akkurat sendt fra CDON! Bestilte i slutten av september! Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Da ble min PS4 akkurat sendt fra CDON! Bestilte i slutten av september! Det kan man like. Venter fortsatt på min :-) Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Da ble min PS4 akkurat sendt fra CDON! Bestilte i slutten av september! Bestilte du i slutten av september haha ! Jaja da kommer nok våres til påsken..Sweet price da på det facebook tilbudet. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Ser Elkjøp Tiller har 1 stk PS4 på lager. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Ser Elkjøp Tiller har 1 stk PS4 på lager. Ikke alltid til å stole på den lagerstatusen der. Har fått noen bomturer med det der selv om det stod 10 min siden (noe det forøvrig gjorde resten av kvelden også selv om de var utsolgt). Lenke til kommentar
Disharmony Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Min PS4 ble også sendt i dag, men når jeg skal spore den opp får jeg denne meldingen; "Ingen sending er mottatt ennå, kun melding om dette." Noen som vet hvorfor? Vet ikke om jeg bare er utålmodig eller om dette er unormalt. Takk! Lenke til kommentar
Dodgethis- Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Min PS4 ble også sendt i dag, men når jeg skal spore den opp får jeg denne meldingen; "Ingen sending er mottatt ennå, kun melding om dette." Noen som vet hvorfor? Vet ikke om jeg bare er utålmodig eller om dette er unormalt. Takk! Det er normalt Lenke til kommentar
Disharmony Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 (endret) Det er normalt Phew, godt å vite. Har stått sånn siden jeg fikk mail om at den ble sendt idag (13:00), var litt redd for at det hadde skjedd noe galt. Endret 15. januar 2014 av Disharmony Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Min PS4 ble også sendt i dag, men når jeg skal spore den opp får jeg denne meldingen; "Ingen sending er mottatt ennå, kun melding om dette." Noen som vet hvorfor? Vet ikke om jeg bare er utålmodig eller om dette er unormalt. Takk! Store firmaer som sender mye pakker skriver ut pakker og registrerer pakker selv. Sendingen er enda ikke levert inn til posten og da får du en melding som dette. Sendingen ligger nok helt sikkert i en stor tralle som leveres til posten når den er full. Ikke unormalt at det kan ta en dag før du får en oppdatering på sporingen. Lenke til kommentar
Disharmony Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Store firmaer som sender mye pakker skriver ut pakker og registrerer pakker selv. Sendingen er enda ikke levert inn til posten og da får du en melding som dette. Sendingen ligger nok helt sikkert i en stor tralle som leveres til posten når den er full. Ikke unormalt at det kan ta en dag før du får en oppdatering på sporingen. Forstår. Er vel bare veldig utålmodig. Takk for svar! Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Forstår. Er vel bare veldig utålmodig. Takk for svar! Mente selvfølgelig at de skriver ut egne "PAKKELAPPER". Har enda til gode å se et firma som skriver ut pakker.... Gikk litt fort i svingene der :-p Lenke til kommentar
st0kkaunee Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Hvor har dere bestillt PS4 fra? Lenke til kommentar
NRTHC Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 (endret) Var mulig å bestille playstation 4 fra CDON i dag. Ser de er utsolgt igjen nå. Riktignok Killzone bundle, men likevel. Må være bittert å venta siden sommern, så får folk som bestilte den i dag først. Endret 15. januar 2014 av CptZiggy Lenke til kommentar
Disharmony Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Hvor har dere bestillt PS4 fra? CDON. Bestilte for noen måneder siden. Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 15. januar 2014 Del Skrevet 15. januar 2014 Amazon her om dagen. Står at de får inn 25 januar Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 16. januar 2014 Del Skrevet 16. januar 2014 For dem som skulle være interessert, CDON la akkurat ut dette: " Pass på nå og kjøp denne Playstation 4 + Knack bundling. Obs – begrenset antall = først til mølla..! " http://cdon.no/spill/playstation_4_%2B_knack-26388560?utm_source=facebook&utm_medium=fp&utm_campaign=facebook_spel_ps4-knack 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå