Ooinaru Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 (endret) Det blir en alle tiders helg ja ?Ja, uten tvil! Edit: så får tapetsering og listing vente til uken haha Endret 14. desember 2013 av Ooinaru Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Høres ut som en fornuftig prioritering! Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Høres ut som en fornuftig prioritering! Satt på spissen selvfølgelig tror samboeren hadde pakket klærne mine ganske fort, gravid og full i hormoner Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 (endret) klokken 12.00 ble det sendt en ps4 med Asssin's Creed IV Blackflags, Killzone Shadowfall og Knack fra Komplett til meg så sitter og venter spent nå. Endret 14. desember 2013 av Joffe25 Lenke til kommentar
Jbrovoll Skrevet 15. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2013 Er det noen som veit hvordan remote play med vita fungerer? Det jeg lurte på var om jeg kunne ha ps4'en i standby på hybelen mens eg spiller med vitaen hjemme i helgene... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Er det noen som veit hvordan remote play med vita fungerer? Det jeg lurte på var om jeg kunne ha ps4'en i standby på hybelen mens eg spiller med vitaen hjemme i helgene... Det skal gå bra ja Bir nok litt lag over slike avstander, men ska prøve selv utover neste uke tenkte jeg! Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Det fungerer egentlig ganske bra! Men PS4'en din kan ikke stå i Standby. Den må være påslått før du kan koble til. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Nei. Min ps4 skrur seg på når jeg kobler min til Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Min også, men kun over lokalnett. Kobler jeg den til via et annet nettverk eller feks. 3G, får jeg ikke koblet til med mindre den er påslått. Og det var vel avstandsspilling det var snakk om her. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Du må gå inn på settings og sette ps4 som din primary ps4 :-) da går det. det har jeg prøvd selv 3G er litt for tregt Lenke til kommentar
stue Skrevet 15. desember 2013 Del Skrevet 15. desember 2013 Når skal Dustin sende ut konsollene? De skrev i mailen begynnelsen av desember. Begynner å bli en stund siden. Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Da er min ankommet, så er vel på tide å forlate denne tråden Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 (endret) Når skal Dustin sende ut konsollene? De skrev i mailen begynnelsen av desember. Begynner å bli en stund siden. Fikk denne forrige uke: "Har hørt fra våre innkjøpere at vi forventer at det kommer på Fredag eller tidlig neste uke. Noe mer informasjon har jeg dessverre ikke." Endret 16. desember 2013 av qweac Lenke til kommentar
growmass Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Venter også på min ifra Dustin.Men forhåndsbestilte nettopp så står vel ikke akkurat først i køen Lenke til kommentar
Barcaa_95 Skrevet 16. desember 2013 Del Skrevet 16. desember 2013 Jeg har tydeligvis vært meget heldig når det kommer til forhåndsbestilling. Bestilte fra Spillsjappa.no ( haha, av alle aktører så valgte jeg dem) Bestilte den 26.9 og de sendte PS4en i dag. Satser på å ha den på onsdag. Meget heldig når jeg tenker på alle som forhåndsbestille i Juni og ennå ikke har fått... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 17. desember 2013 Del Skrevet 17. desember 2013 (endret) Ser coolshop har Killzone-bundelen på lager nå https://www.coolshop.com/no/catalog/product/85983-playstation-4-console-killzone-shadow-fall-bundle Edit: Samme med Knack og Assassins Creed 4-bundlene. Endret 17. desember 2013 av Crazy Joe Davola Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 Ser coolshop har Killzone-bundelen på lager nå https://www.coolshop.com/no/catalog/product/85983-playstation-4-console-killzone-shadow-fall-bundle Edit: Samme med Knack og Assassins Creed 4-bundlene. Til finn-priser... Lenke til kommentar
hkhkhjkl Skrevet 18. desember 2013 Del Skrevet 18. desember 2013 coolshop skal få inn mega bundle i løpet av noen dager, den inneholder 2 kontroller, ps4, killzone og kamera. tror prisen blir rundt 6500, noe dyrere enn å kjøpe separat, men det blir jo billigere enn å kjøpe den vanlige killzone budnle til 6500. https://www.coolshop.com/no/catalog/product/86625-playstation-4-console-mega-pack-killzone-camera-2-controllers forventet på lager fra fredag av Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Hvor mange er det som ennå venter på sin konsoll? Av de som opprinnelig hadde et håp om å få før jul. Lenke til kommentar
Hvaheterdu Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Valgte å sende litt mail rundt og spørre om når butikkene trodde de får PS4 etter nyttår, og velger å bestille fra de som virker mest "troverdige" da Tror det blir Komplett, det er det som virker enklest igrunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå