razh0r Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Der kom SMS'en Fikk henta i dag jeg også ja! Har spilt Killzone i et par timer nå, elsker lyseffektene og teksturene på stein o.l. Lenke til kommentar
Barcaa_95 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Fikk følgende melding av Spillsjappa idag: HeiVi har fått inn noen Playstation 4 Killzone bundler.Vi har kommet fram til din bestilling.Vil du vente til vi får den vanlige versjonen?Vil du endre til Killzone Bundle?Vil du at vi sender deg bundleversjonen uten Killzone.Du bestemmer men vi trenger svar i løpet av dagen.Mvh Spillsjappa. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. desember 2013 Del Skrevet 12. desember 2013 Spillsjappa virker som noe useriøst dritt. Skal aldri handle der igjen og anbefaler alle å styre unna. Lenke til kommentar
medisterpus Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Spillsjappa virker som noe useriøst dritt. Skal aldri handle der igjen og anbefaler alle å styre unna. Å kalle noe for "useriøst dritt" uten begrunnelse er vel i seg selv ganske useriøst. Lyst til å utdype? Lenke til kommentar
sangofe Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Hei, jeg har dessverre sovet i timen, og hadde ikke fått med meg at salget av ps4 var på morgenen i dag... (Veldig ironisk, siden jeg snakka med broren min om at jeg hadde lyst til å kjøpe en ps4 senest i går kveld) Noen som vet hvordan jeg kan få tak i den uten å betale overpris? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Vente på neste forsendelse Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Min er i Stavanger nå Får den helt sikkert på mandag, men det gjør ingenting. Har Wii U + masse filmer å se i mellomtiden. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Min er i Stavanger nå Får den helt sikkert på mandag, men det gjør ingenting. Har Wii U + masse filmer å se i mellomtiden. Samme med min, ser ut som det blir mandag for min del og til tross for at det står forventet levering 18.12 Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Min har forventet levering på mandag. Kanskje et ørlite håp om å få den i ettermiddag dersom den kommer med Postnord, men har mine tvil. Lenke til kommentar
khf Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Hmm..var lovet konsoll før helga av GAME, fikk i dag melding om at det var blitt noe tull med tollen, de ventes i butikken neste uke. Jaja. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Min har forventet levering på mandag. Kanskje et ørlite håp om å få den i ettermiddag dersom den kommer med Postnord, men har mine tvil. Ah heldig, satser på at leveringsdatoen min er noe pessimistisk da Stavanger-Haugesund skal gå ganske kjapt i utgangspunktet Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 (endret) Ah heldig, satser på at leveringsdatoen min er noe pessimistisk da Stavanger-Haugesund skal gå ganske kjapt i utgangspunktet Bare eft tips. Min ble liggende i stavanger fra mandag-onsdag. Da var det gjengen på postkontoret på Bunnpris som ikke hadda scannet inn pakken . Nå er det ikke sikkert du må hente din der da. Endret 13. desember 2013 av Mala Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Min skal ikke over fjorden, men den blir ikke levert før mandag. Står fortsatt at den komt til Stavanger og blir videresendt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Noen som ikke fikk tak i på Jessheim område eller i den duren og skal ha en, send meg en PM. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Bare eft tips. Min ble liggende i stavanger fra mandag-onsdag. Da var det gjengen på postkontoret på Bunnpris som ikke hadda scannet inn pakken . Nå er det ikke sikkert du må hente din der da. Holder til på kvala jeg så nærmeste postkontor er på Gard senteret, men kan jo selvfølgelig hende at det samme skjer med min :O Lenke til kommentar
Real-Madrid Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Fikk Coop OBS inn ny leveranse av PS4 i dag også? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 13. desember 2013 Del Skrevet 13. desember 2013 Min skal ikke over fjorden, men den blir ikke levert før mandag. Står fortsatt at den komt til Stavanger og blir videresendt. Hvordan er det mulig? Den burde jo vert skyflet avgårde nå! Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Bor ikke akkurat i norges navle får å si det sånn. Står en bedriftsadresse på bestillingen derfor blir den ikke forsøkt levert før mandag, da den var noen timer for sen til å være med posten i dag. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Da står jeg i kø på postkontoret for å hente pakke fra Gamezone! 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. desember 2013 Del Skrevet 14. desember 2013 Det blir en alle tiders helg ja ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå