Gå til innhold

Forhåndsbestilling av Playstation 4

Jbrovoll

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen andre som venter på PS4 fra Gamezone denne måneden?

Står "Bekreftet levering 11.12.2013," men foreløpig ikke fått noen sendingsbekreftelse.

De har kanskje mye å gjøre, slik at det tar tid å få sendt ut..

Er så utrolig gira nå!

Tror ikke det er at de har mye å gjøre, jeg bestilte headsett igår og det ankommer etterpå :p

Lenke til kommentar

Noen andre som venter på PS4 fra Gamezone denne måneden?

Står "Bekreftet levering 11.12.2013," men foreløpig ikke fått noen sendingsbekreftelse.

De har kanskje mye å gjøre, slik at det tar tid å få sendt ut..

Er så utrolig gira nå!

Jeg fikk beskjed av Gamezone at de fikk de på lager i dag men var ikke sikker på om den kom til å bli sendt i dag

Lenke til kommentar

Haha, sant nok.

Har Gamestop fortsatt den byttekampanjen? Skulle gjerne ha bytta inn FIFA14 til ps4 utgaven for en liten sum.

Tenkte å plukke opp ACIV og BF4 i samme slengen.

Eneste som er litt surt er at familien har bare 1 brukbar tv i huset (må nesten ha køordning for å få brukt den), så noen ordentlig spilling blir det ikke før jeg kommer tilbake på hybelen min.

Lenke til kommentar

Dustin: "Har hørt fra våre innkjøpere at vi forventer at det kommer på Fredag eller tidlig neste uke.

Noe mer informasjon har jeg dessverre ikke."

Har noen fått fra Dustin? Det ble i hvert fall ikke noe av tidlig desember for min del.

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Hvordan tror dere det er å spille bf 4 over trådløst net på ps4? Er jo rimelig "treig" fart på aimen til folk på konsol, så går vel greit?

Vel alle sitter med samme hardware og samme bugs, så her koker det ned til ferdigheter og kvaliteten på nettet ditt hjemme :)

Lenke til kommentar

Etter hva jeg har lest kreves det en del i opplastings-hastighet for å spille BF4, men hvor mye aner jeg ikke.

Har ikke brukt wifi til gaming på nesten 8 år selv, takler ikke forstyrrelser/evt problemer som kan oppstå med tjenesten. Ethernet er jo å anbefale uansett, hvis det er mulig.

Endret av Bratbakk
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Fortsatt ikke fått noe SMS om henting, min ble sendt igår. Antok at de klarte å kjøre den til Trondheim i natt, men det ser ut som jeg må vente til i morgen. :)

Har du fått SMS i dag? Venter ennå hvileløst på SMS selv...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...