razh0r Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 Bestilte i slutten av juli, fikk nettopp mail fra Komplett om at PS4'en er sendt nå! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Bestilte i slutten av juli, fikk nettopp mail fra Komplett om at PS4'en er sendt nå! Da har du den i morgen? Sitter og trykker F5 for harde livet her Endret 10. desember 2013 av Bruker-245639 Lenke til kommentar
ostenxx Skrevet 10. desember 2013 Del Skrevet 10. desember 2013 (endret) Om man bestiller PS4 nå, når kan man forvente å få den? Langt ut i januar 14? Jeg ser de selger det meste av tilbehør rundt om på elektronikkbutikkene, men ikke selve konsollen. Endret 10. desember 2013 av ostenxx Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Da har du den i morgen? Sitter og trykker F5 for harde livet her Bestilte til Pick-Up-Point i Trondheim, så det er godt mulig ja! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Min står som "Plukket" nå, men jeg stresser ikke. Ettersom jeg allerede fikk PS4 den 29 November! Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Min står som "Plukket" nå, men jeg stresser ikke. Ettersom jeg allerede fikk PS4 den 29 November! Heldiggris var nettopp inne på mine sider på Komplett og sjekket og alt var på lager unntatt Watch Dogs som er utsatt etter jeg bestilte og jeg måtte selvfølgelig ta samlet levering så blir nok ingen ps4 på meg før neste år da kansellering av ordren kommer ikke på tale. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Heldiggris var nettopp inne på mine sider på Komplett og sjekket og alt var på lager unntatt Watch Dogs som er utsatt etter jeg bestilte og jeg måtte selvfølgelig ta samlet levering så blir nok ingen ps4 på meg før neste år da kansellering av ordren kommer ikke på tale. Du kan nok ordne dette her med komplett med en mail eller noe. Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Du kan nok ordne dette her med komplett med en mail eller noe. Håper det har sendt de en mail og spurt om de kan fjerne eller bytte ut Watch Dogs fra ordren Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Du kan jo gjøre det selv? Du kan kansellere orderlinjer fra bestillingen. Jeg kansellerte FIFA 14 og DS4 fra min Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Du kan jo gjøre det selv? Du kan kansellere orderlinjer fra bestillingen. Jeg kansellerte FIFA 14 og DS4 fra min Jaha Hvordan da ? Lenke til kommentar
Sakiko Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Det er en knapp som heter "Kanesler orderlinjer" rett under "Kanseler bestilling". Står desværre som ubekreftet hos meg enda, vell blir neste år da. Hadde vært kos å få til helgen da jeg har tatt jule ferie fra helgen som kommer. Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Det er en knapp som heter "Kanesler orderlinjer" rett under "Kanseler bestilling". Står desværre som ubekreftet hos meg enda, vell blir neste år da. Hadde vært kos å få til helgen da jeg har tatt jule ferie fra helgen som kommer. Er en knapp hos meg Kanseller Bestillingen that's it Lenke til kommentar
Elgen-Hansi Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Står som plukket hos meg, men har bestilt den til pickup point. Med litt flaks kommer den i morra Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Er en knapp hos meg Kanseller Bestillingen that's it heter sikkert rediger ordre så kan man kansellere/endre der viss jeg ikke husker helt feil Lenke til kommentar
Maximus4083 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Er en knapp hos meg Kanseller Bestillingen that's it Da ringer du komplett og ber de fjerne ordelinjen med watch dogs. Da kan resten av varene sendes. Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Da ringer du komplett og ber de fjerne ordelinjen med watch dogs. Da kan resten av varene sendes. Har ikke mulighet til og ringe de men har sendt en mail om det så håper på det beste og takker for all hjelp Lenke til kommentar
Nissenakke Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 (endret) Min Komplett-ordre (fra 8. august) ble akkurat endret til "Sendt"! Det er vel et par timer for sent til "samme dag"-levering til Oslo (Pick-Up-point), men da burde i hvert fall konsollen være på plass i morgen. Hadde egentlig ikke så store forhåpninger etter alt rotet for to uker siden, men nå blir det altså konsoll til jul! Endret 11. desember 2013 av Nissenakke Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Har ennå ikke fått noe sms om at min er kommet fram. Mulig jeg må vente til i morgen da. Lenke til kommentar
Sakiko Skrevet 11. desember 2013 Del Skrevet 11. desember 2013 Arg kan sitte å trege nå at jeg ikke bestille før 21. august. Hadde jeg bare komet på at jeg ikke måtte betale før jeg henter den tidligere . Vell vell. Den kommer nå vært fall til slutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå