kim_andre_c Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Virker som jeg har vært veldig heldig... Forhåndsbestilte i Sverige i slutten av august. (2 maskiner) og hentet begge på mandag. Der gikk alt smertefritt. Lenke til kommentar
schkaidaiv Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Endelig. Wuhuuuu - gratulerer! 1 Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Da var den endelig i hus tøft har du Psone også, uten skjermen? Og den esken helt til venstre der som det står Sony på hva er det ? Lenke til kommentar
Mino2013 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Bestilte Mandag kveld, og nå er den på lokale postkontoret. Lenge leve coolshop. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Ser Coolshop har sendt Killzone-bundelen i dag. Håper den rekker frem før helgen. Lenke til kommentar
RazAquato Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Da har min funnet plassen sin i hus og =] (Skal settes vertikalt så snart jeg mottar 'verticalstand' i posten) Lenke til kommentar
schkaidaiv Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) Bestilte Mandag kveld, og nå er den på lokale postkontoret. Lenge leve coolshop. Ser Coolshop har sendt Killzone-bundelen i dag. Håper den rekker frem før helgen. Når jeg leste dette ble jeg irritert. Overhodet ikke på dere, tvert imot. Jeg har innsett at jeg ikke får PS4 før jul, og klarer faktisk glede meg over alle folkene her inne som har fått seg en:) Jeg ble irritert på coolshop. Muligens uten grunn. Jeg la inn en bestilling tidligere i uken, som ble stoppet grunnet manglende betaling. Når jeg leste at deres var på vei, tenkte jeg at jeg måtte gå inn på coolshop og sende de en e-post og spørre hva som skjer med ordren min. Når jeg nå kommer inn, har statusen endret seg til "Behandlet" og den har fått et sporingsnummer. Wohaaaaa!!!!!!!!!!! Basert på det dere andre har skrevet, må jo dette være positivt. Når jeg klikker på mypack sporingen, står det foreløpigg "1 av 1 kolli - Ingen sending er mottatt foreløpig, kun EDI informasjon" F5 kommer til å få kjørt seg i morgen.... Endret 4. desember 2013 av schkaidaiv Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Amazon har ikke engang estimat for når de kan sende den Lenke til kommentar
shozo Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Når jeg leste dette ble jeg irritert. Overhodet ikke på dere, tvert imot. Jeg har innsett at jeg ikke får PS4 før jul, og klarer faktisk glede meg over alle folkene her inne som har fått seg en:) Jeg ble irritert på coolshop. Muligens uten grunn. Jeg la inn en bestilling tidligere i uken, som ble stoppet grunnet manglende betaling. Når jeg leste at deres var på vei, tenkte jeg at jeg måtte gå inn på coolshop og sende de en e-post og spørre hva som skjer med ordren min. Når jeg nå kommer inn, har statusen endret seg til "Behandlet" og den har fått et sporingsnummer. Wohaaaaa!!!!!!!!!!! Basert på det dere andre har skrevet, må jo dette være positivt. Når jeg klikker på mypack sporingen, står det foreløpigg "1 av 1 kolli - Ingen sending er mottatt foreløpig, kun EDI informasjon" F5 kommer til å få kjørt seg i morgen.... har du endelig fått skaffet deg en nå? Lenke til kommentar
schkaidaiv Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 har du endelig fått skaffet deg en nå? Det kan se ut som det ja...men tør ikke være helt happy før jeg ser pakken faktisk er sendt Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 schkaidaiv: Jeg har ikke fått leveringsbekreftelse enda. Har bare som du logget inn på Coolshop og sett at den står som afsendt der. Lenke til kommentar
shozo Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Det kan se ut som det ja...men tør ikke være helt happy før jeg ser pakken faktisk er sendt jævlig bra;) da slipper jeg å ha dårlig samvittighet xD haha 1 Lenke til kommentar
schkaidaiv Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 schkaidaiv: Jeg har ikke fått leveringsbekreftelse enda. Har bare som du logget inn på Coolshop og sett at den står som afsendt der. Vi får krysse det som krysses kan:) Lenke til kommentar
Kjeks1 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Bestilte Mandag kveld, og nå er den på lokale postkontoret. Lenge leve coolshop. Bestilt denne uken? Altså coolshop har fått inn noen etter at markedet i Norge var støvsugd? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Frem til nå nettopp stod den ubekreftet langt ute i januar 2014 Har Sony sine sjefer fått mine digitale ballespark overlevert? Edit: Bestilt hos Komplett 20 august, for de som vil sammenligne bestillingsdatoer. Endret 4. desember 2013 av Bruker-245639 Lenke til kommentar
Lionraven Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Din ordre fra Cdon levert. 4des. 10:21 Betyr vel at butikken har fått inn ny leveranse Lenke til kommentar
Kjeks1 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! bank1.png Frem til nå nettopp stod den ubekreftet langt ute i januar 2014 Har Sony sine sjefer fått mine digitale ballespark overlevert? Edit: Bestilt hos Komplett 20 august, for de som vil sammenligne bestillingsdatoer. Bestilt hos komplett 21. august. Fremdeles forventet levering 16. januar Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Bestilt hos komplett 21. august. Fremdeles forventet levering 16. januar Jeg håper jo at du og alle andre får fort som f! Og ikke minst at min status ikke skyldes en feil hos Komplett... Men Komplett har jo så solide lagersystem at der skjer det aldri feil! Eller noe sånn... Lenke til kommentar
Jolo Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Noen som vet om flere butikker som har eller vil legge ut Killzone bundelen for nettsalg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå