BedBugpwn Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Jeg bestilte min i starten av juli, men så heldig som jeg er ble jeg rammet av feilen dems, og vet enda ikke når jeg får min Ble også rammet av feilen. Fikk beskjed om at vi skulle bli kontaktet med en løsning på fredag. Siden det aldri skjedde så kontaktet jeg de på mandag: Hei Vi jobber fortsatt intenst med en løsning. Det blir sendt ut e-post fortløpende så fort en realistisk løsning er på plass. Med vennlig hilsen Salg & Kundeservice Lenke til kommentar
blubbulf Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Ble også rammet av feilen. Fikk beskjed om at vi skulle bli kontaktet med en løsning på fredag. Siden det aldri skjedde så kontaktet jeg de på mandag: Hei Vi jobber fortsatt intenst med en løsning. Det blir sendt ut e-post fortløpende så fort en realistisk løsning er på plass. Med vennlig hilsen Salg & Kundeservice Når bestilte du? Har nå fått mail om att jeg skal få Killzone bundelen uten ekstra kostnad, men regner vel med at det kun er den pakken som inneholder Killzone og ikke den som har ekstra kontroll og kamera? Gudene må vite når man får denne. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Kun spillet ja Lenke til kommentar
BedBugpwn Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 (endret) Når bestilte du? Har nå fått mail om att jeg skal få Killzone bundelen uten ekstra kostnad, men regner vel med at det kun er den pakken som inneholder Killzone og ikke den som har ekstra kontroll og kamera? Gudene må vite når man får denne.Bestillte 2 juli.Fikk mail om at jeg var berørt. Oi det nesten sjokkert at de har klart å komme med en "løsning". Stemmer nok at det er bare killzone i pakka. Tror den skulle komme rundt 13 des? Den burde jo komme ganske snart eller er jo vitsen borte. Endret 3. desember 2013 av default2 Lenke til kommentar
blubbulf Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Bestillte 2 juli. Fikk mail om at jeg var berørt. Oi det nesten sjokkert at de har klart å komme med en "løsning". Stemmer nok at det er bare killzone i pakka. Tror den skulle komme rundt 13 des? Den burde jo komme ganske snart eller er jo vitsen borte. Nå ble jeg nesten litt glad for å se att andre som bestilte på samme tidspunktet har opplevd det samme. (ikke slemt ment). Har bare trodd att jeg var den eneste som bestilte såpass tidlig som enda ikke har fått den fra Komplett. Den burde egentlig komme i løpet av uken skal det være noe vits. Hadde lett byttet bort det Killzonespillet imot å få ps4en til riktig tidspunkt. Lenke til kommentar
BedBugpwn Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Du er uheldigvis(for meg) ikke alene om det hadde lett droppa killzone også. Regner med at killzone kommer på ps+ etterhvert uansett. Løsning ble nok til slutt å utsette levering til andre levering i desember. Lenke til kommentar
blubbulf Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Så får vi se om de klarer å levere til da... Lenke til kommentar
BedBugpwn Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 Så får vi se om de klarer å levere til da... Stoler lite på de akkurat nå ja.. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 3. desember 2013 Del Skrevet 3. desember 2013 (endret) Da var den endelig i hus Endret 3. desember 2013 av boundishh 2 Lenke til kommentar
Klatt3n Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) Da var den endelig i hus Si meg.. Har du tatt frem de konsollene i forbindelse med PS4 sin ankomst (evt for å ta bilde), eller har du faktisk hele to utgaver av PS1 stående fremme til enhver tid? Og hvor er PS2? :O Edit: Ser ut som PS2en kanskje står helt bak til venstre der. Endret 4. desember 2013 av Klatt3n Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) Bildet er fra mannebula i huset , så ja det står fremme til vanlig hehe , riktig at det står en ps2 oppe i hjørnet Endret 4. desember 2013 av boundishh Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Så ser jeg sannelig en Sega Mega Drive eske der og gitt Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Så ser jeg sannelig en Sega Mega Drive eske der og gitt Korrekt er nok litte grann konsoll mani her ja:p Lenke til kommentar
LeChuck Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Sist jeg sjekket lå det inne muligheter for å bestille PS4 Christmas Bundle Bundle includes: PS Vita (WiFi and 3G Enabled) Extra Dual Shock 4 controller Killzone Shadow Fall NBA 2014 Just Dance 2014 £25 Playstation Network Card Sony's PlayStation 4 http://www.zavvi.com/ps4-hardware/ps4-day-one-bundle/10880670.html Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Dette oppsummerer vel skuffelsen i dag også: Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Nå synes jeg oppriktig talt virkelig synd på deg. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) Takk det varmer i disse harde tider var det slik at komplett sendte konsollene uten ekstra innpakning forresten? Står nemlig en konsoll i hylla på Bunnpris, og den var navnet mitt stå på...... Står i en jævlig kø. Endret 4. desember 2013 av Mala 3 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 Komplett sendte uten forpakning rundt ja, det er riktig Får håpe det er den som er din! Kanskje den har stått der siden fredag? Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) Jepp de sende uten forpakning , jeg var heldig med min:-) var ikke en skramme på den:) Får håpe du får konsollen din Mala Kjipe greier når det er sånn rot Endret 4. desember 2013 av boundishh Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 4. desember 2013 Del Skrevet 4. desember 2013 (endret) Slett Endret 4. desember 2013 av boundishh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå