Windoge Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 På pakkesporing på Posten? Isåfall er det samme her. Da er det heldigvis en felles systemfeil. Var redd for at de hadde rotet vekk pakken min. 1 Lenke til kommentar
RoddH Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Det som har skjedd med min ordre er att leveringa til Tollpost har blitt overført til Posten pga at jeg valgte mitt lokale postkontor som mottaker av pakken.Følte det var mere praktisk enn å bruke pick up pointen som er her,men det var en tabbe Lenke til kommentar
RoddH Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 men det gjør ingenting..har kosa meg med ps3 spill i helga Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Da er det heldigvis en felles systemfeil. Var redd for at de hadde rotet vekk pakken min. Jupp, systemet var nede, men det er tilbake nå. Desverre er det ingen endring, står fremdeles under transport til terminal hos meg. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Samma her, men de har fjernet "forventet leveringsdato" Like greit når de ikke klarer å holde fristen de selv setter. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Posten sitt sporingssystem er ubrukelig. Hva hjelper det når man har to oppdateringer gjennom hele ferden? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Det er faktisk så ille at man til tider kan få pakken raskere fra USA enn posten kan bruke fra oslo - Hamar. Lenke til kommentar
carzas Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Noen tips til hvor man bør reservere en maskin for å få før februar? Har en i bestilling på komplett, men der er forventet dato 14. feb, bør da være mulig å få tak i før det? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Møte opp _tidlig_ på Elkjøp, Obs aller whatever når Killzone-bundelen kommer må vel nesten sies å være det sikreste. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 Har også fått mail fra Dustin om "begynnelsen av desember". Noen som har spurt nøyaktig når dette er? Lenke til kommentar
Elvenes1 Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 I dag forhåndsbestilte jeg PS4 hos gamestop, og jeg ble lovet PS4 i slutten januar, gidder ikke stå utenfor en butikk for ingenting igjen! Lenke til kommentar
Fiskekaken Skrevet 1. desember 2013 Del Skrevet 1. desember 2013 (endret) måtte løpe konstant 1:30 timer under regnet for å få tak i ps4 min... jeg var våt, kall, svett og utslitt men det var verdt det... måtte løpe fordi den har kommet med en svær lastebil (nordpost) til arendal/harebakken men siden jeg rakk ikkje i tiden (pga jobb) måtte jeg hente den fra grimstad...heldigvis var jeg akkurat ferdig med jobben i grimstad også :> men syns det var litt rart at de har ikkje levert den hjem sellom jeg har bestilt hjemlevering... og den kom i orginale esken men alt fungerer som den skal heldigvis... hatt en fantastisk helg med ps4 og håper alle dere får den før jul. Lykke til! det e bare å glede seg til det ;D Endret 1. desember 2013 av Fiskekaken 1 Lenke til kommentar
DaddyDrunk Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 (endret) Hadde tenkt å plukke opp en Ps4 omkring 15-16 Januar. Mye grunnet at jeg får stipend da, hadde i utgangspunktet planer om å spasere inn i en butikk og hjem igjen. Regnet med at dette skulle gå bra siden det var 2 måneder etter release. Noe jeg nå har innsett at ikke skjer i mine villeste drømmer. Jeg lurer derfor på og forhåndsbestille en, og lurte på hvor det er størst sjanse til å motta en i Januar? Tidligere enn det er ikke aktuelt hverken for økonomien min ei heller for Sony ser det ut som. DD Endret 2. desember 2013 av DaddyDrunk Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Fantastisk at det ikke skjer noe med pakken som er påvei over fjellet... Lenke til kommentar
Hexfire Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 (endret) Tidenes tregeste postgang det her! Tror jeg flytter til skogen i Tysvær, det er visst mer sentralt enn Haugesund Får min PS4 i morgen, bestilt fra komplett Endret 2. desember 2013 av Hexfire 1 Lenke til kommentar
blubbulf Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Tidenes tregeste postgang det her! Tror jeg flytter til skogen i Tysvær, det er visst mer sentralt enn Haugesund Får min PS4 i morgen, bestilt fra komplett Når forhåndsbestilte du fra Komplett? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 (endret) Tidenes tregeste postgang det her! Tror jeg flytter til skogen i Tysvær, det er visst mer sentralt enn Haugesund Får min PS4 i morgen, bestilt fra komplett Hjelper ikke, min ligger i stavanger, så den er nok her i morra. Bor sentralt i Haugesund Sneglefart på hele dritten. Får helt sikkert en defekt en også Endret 2. desember 2013 av Mala Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Trodde jeg endelig fikk en PS4 i dag, men så var det bare en bok jeg har ventet på i 16 år. Jaja, kanskje neste gang. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. desember 2013 Del Skrevet 2. desember 2013 Trodde jeg endelig fikk en PS4 i dag, men så var det bare en bok jeg har ventet på i 16 år. Jaja, kanskje neste gang. Den følelsen der, er egentlig litt kjip. Men ettersom du har ventet på den i 16 år, var det kanskje ikke så ille ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå