henrikrox Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Hahahah politiet var innom oss igjen og slo av en prat. De snapa oss og (snapchat) 2 Lenke til kommentar
Eyerock Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Noen som har hatt status endringer hos posten i natt ? Fremkost av pakker fra MPX eller komplett osv? Lenke til kommentar
Bahgra Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 (endret) Noen som har hatt status endringer hos posten i natt ? Fremkost av pakker fra MPX eller komplett osv? Jepp. Min pakke ankom Ålesund terminal kl. 04.00 i natt, og blir nå klargjort for levering Bestilte fra komplett. Endret 29. november 2013 av Bahgra Lenke til kommentar
RoddH Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Min ble sendt fra Oslo til Ålesund rundt kl 1 inatt,så tviler på jeg får den idag.Men lever fortsatt i håpet Bestilt fra MPX Lenke til kommentar
Bahgra Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 "Sending er på vei til utleveringsstedet" Glad jeg tok meg fri idag ja, hehe Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Elkjøp Megastore i Fredrikstad har fått 15 konsoller, klokken 4:50 i natt ble jeg nr. 14 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Min ankom Haugesund ca halv 6 i dag tidlig, dem driver og laster den opp til utlevering på mitt lokale post kontor. Men først er jeg på jobb frem til 4.... Kjøpte fra Komplett. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Maskinen er ankommet ICA. Henter den etter skolen. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Min ble sendt fra Oslo til Ålesund rundt kl 1 inatt,så tviler på jeg får den idag.Men lever fortsatt i håpet Bestilt fra MPX Samme her.. håper på at den kommer seg til Ørsta i ettermiddag , er jo Tollpost da og dem er jo raskere enn posten da hvertfall Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Da fikk jeg melding om at pakken er klar til henting i Trondheim hvertfall komplett Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Det er irriterende nok at Komplett har dummet seg ut, og påfølgende konsekvenser for bestillingen fra MPX, men det jeg synes er minst like ille er den fullstendige mangelen på kommunikasjon i etterkant. Komplett har lagt ut to meldinger på facebook siden, men siden kvelden 27 har de ikke lagt ut noen oppdateringer på hva som faktisk skjer, de har heller ikke kontaktet kunder som er påvirket. MPX har ikke lagt ut en eneste oppdatering på facebook, de har bare svart enkeltkunder som spør på siden. Vi er nå kommet til 29 og mesteparten vet egentlig ikke hva som foregår, jobber de fortsatt med å rette feilen, har de noe estimat for oss, forslag til løsning ? Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Hentemelding fra Komplett, Pickup point Oslo. Kaoossss!! Julebord i dag! Timing.... Lenke til kommentar
BedBugpwn Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Det er irriterende nok at Komplett har dummet seg ut, og påfølgende konsekvenser for bestillingen fra MPX, men det jeg synes er minst like ille er den fullstendige mangelen på kommunikasjon i etterkant. Komplett har lagt ut to meldinger på facebook siden, men siden kvelden 27 har de ikke lagt ut noen oppdateringer på hva som faktisk skjer, de har heller ikke kontaktet kunder som er påvirket. MPX har ikke lagt ut en eneste oppdatering på facebook, de har bare svart enkeltkunder som spør på siden. Vi er nå kommet til 29 og mesteparten vet egentlig ikke hva som foregår, jobber de fortsatt med å rette feilen, har de noe estimat for oss, forslag til løsning ? Det er svaret jeg fikk i dag: Hei xxx Vi har en løsning på plass veldig snart og du vil bli kontaktet av oss i dag. Mvh MPX.no Lenke til kommentar
johnviggo Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Jaja. Å kombinere å være far (levere i barnehage og på skole) og å skulle prøve å få seg en konsoll på launch gikk som forventet gitt. I dass Litt for sent å stikke til butikken etter sfo og barnehagen har åpnet. Får vel vente til komplett leverer på nyåret da sikkert. 1 Lenke til kommentar
empetre Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Enkelte butikker får inn noe PS4 i midten av desember (Killzone 4 utgave) til rundt 3999,- Lenke til kommentar
schkaidaiv Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Enkelte butikker får inn noe PS4 i midten av desember (Killzone 4 utgave) til rundt 3999,- Vet du hvilke butikker? Lenke til kommentar
empetre Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Vil anta at det blir de butikkene som ikke har fått inn noen eksemplarer på release som blir prioritert, og ja, det er en del som ikke har fått dem Lenke til kommentar
Nannari Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Jeg forhåndsbestilte fra Digital Impuls Trondheim og fikk beskjed om at de skulle få / hadde bestilt 25 til Trondheimsavdelingen, Jeg var vel ganske langt frem i køen også. De fikk 0. Ja, riktig, null... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 (endret) Piss og sæd, står den ble videresendt fra Oslo i 11 tiden i dag. Baller altså Endret 29. november 2013 av Mala Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. november 2013 Del Skrevet 29. november 2013 Min ankom Haugesund ca halv 6 i dag tidlig, dem driver og laster den opp til utlevering på mitt lokale post kontor. Men først er jeg på jobb frem til 4.... Kjøpte fra Komplett. Hva faen. Vi bor i samme by, og du har din på plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå