shaker Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Står fortsatt bare "1 av 1 kolli - Ingen sending er mottatt foreløpig, kun EDI informasjon" på sidene til tollpost ... blir nok ikke noe PS4 på døren i morgen. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Fillern da.Står fortsatt bare"plukket" på status. Og siden jeg bor lang f...mot nord så kommer den vel frem neste tirsdag eller onsdag. Men, venter på at status skal endres til sendt. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Står fortsatt bare "1 av 1 kolli - Ingen sending er mottatt foreløpig, kun EDI informasjon" på sidene til tollpost ... blir nok ikke noe PS4 på døren i morgen. Står det samme her og, men regner med det endres om ikke så lenge. Bør gå greit for min del om dem får sendt den med bil over her til vestlandet i kvell/natt. Da bør den være her i morgen. Lenke til kommentar
ImagineAnarchy Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Den ble sendt 00:45 i dag. Det var gode nyheter. Da burde den være i Bergen allerede i dag. Lenke til kommentar
Borgen Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Elkjøp Årnes får to stykker, Expert Årnes ingen. Lenke til kommentar
Eyerock Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Står fortsatt bare "1 av 1 kolli - Ingen sending er mottatt foreløpig, kun EDI informasjon" på sidene til tollpost ... blir nok ikke noe PS4 på døren i morgen. Samme her, bestillte fra MPX. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Det kunne stått 16 januar og ubekreftet. ......... Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Ble oppringt av gamestop:). Så skal bare spasere in i butikken og hente en i morgen:) Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Er det sånn her det blir i morgen? Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Står fortsatt bare "1 av 1 kolli - Ingen sending er mottatt foreløpig, kun EDI informasjon" på sidene til tollpost ... blir nok ikke noe PS4 på døren i morgen. Står det samme hos meg også, men det går nok bra skal du se Tenk på de som har gledet seg like mye ,men som har fått det korteste strået å må vente til januar. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Ble oppringt av gamestop:). Så skal bare spasere in i butikken og hente en i morgen:) samme her blir kø på max 75 viss alle kommer samtidig, så blir nokk liten sjangs for noe lang kø på kvadrat Endret 28. november 2013 av Leffi78 Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Er det vanlig at det er forsinkelser i sporingen til posten? Feks at pakken min er komt til stavanger uten at det er registrert. Står at den ble sendt fra terminal i Oslo igår kl 1000. Normalt skulle den vært på terminal i stavanger til nå. Endret 28. november 2013 av Kleivis Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 kan være posten har fått beskjed om å vente med å sende videre før lansering, men er ikke sikker Kleivis Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Er det sånn her det blir i morgen? lite tvilsomt siden ingen butikker får inn store antall konsoller, men du skal ikke se bort fra att det er noen som kommer til å løpe rundt som forvirra flatlus her å der Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 kan være posten har fått beskjed om å vente med å sende videre før lansering, men er ikke sikker Kleivis Ble visst akkurat videresendt fra Stavanger. Da er den på Bryne om 2-3 timer. Kjenner dette plutselig ble en bra dag. 1 Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Ble visst akkurat videresendt fra Stavanger. Da er den på Bryne om 2-3 timer. Kjenner dette plutselig ble en bra dag. grattis 1 Lenke til kommentar
Bahgra Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 "Ingen sending mottatt, kun EDI-informasjon" her også, stått slik siden igår. Og siden posten/tollpost aldri greier å levere til launch der jeg bor, så blir det nok over helga for min del... Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 "Ingen sending mottatt, kun EDI-informasjon" her også, stått slik siden igår. Og siden posten/tollpost aldri greier å levere til launch der jeg bor, så blir det nok over helga for min del... står slik hos meg også , men holder håpet oppe enda , de blir sikkert sendt ut straks og da er det laste bil over natta også blir de sendt videre til dit dem skal i morgen tidlig Lenke til kommentar
Tønne Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 (endret) Skjønner ikke hvordan jeg kan bruke pakkesporing fra komplett, står bare ingen treff på tollpost når jeg limer inn pakkesporing tallene :O Ah fant ut at det ikke er mulig å spore pick up point leveranser Endret 28. november 2013 av Tønne Lenke til kommentar
Argusblikk Skrevet 28. november 2013 Del Skrevet 28. november 2013 Fint... Kjære kunde Vi har dessverre opplevd en forsinkelse i levering fra Sony. Dette betyr at vi ikke kan sende din PlayStation 4 til "release" som vi har lovet deg. Vi er så lei oss for situasjonen, og vi skulle virkelig ønske at vi kunne sende deg konsollen. Som plaster på såret for hele denne episoden vil vi gjerne gi deg en kompensasjon. Vi har overført Kr. 200,- i point til din Coolshop-konto med e-posten du har bestilt din PlayStation 4 på. Sony forventer å levere til oss på mandag neste uke. Vi gjør ALT vi kan for å sende ut fra Coolshop samme dag vi mottar den. Med vennlig hilsen Coolshop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå