Skogslik Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 (endret) Frigjort for plukk her og nå, så da regner jeg med den blir sendt i morgen! Fy fastanes, nå steg humøret veldig mye! (Komplett) Endret 27. november 2013 av Skogslik Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Noen som har bestilt fra MPX som har fått noen oppdateringer ? Lenke til kommentar
zh44 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Nå ble jeg virkelig lurt her Hei!Vedlagt finner du kvittering på din bestilling hos Komplett.no. Din bestilling er sendt til deg fra vårt lager og du vil motta pakken innen kort tid. Viste seg at det bare var Assassin's Creed 4: Black Flag som jeg hadde glemt at jeg hadde forhåndsbestilt for lenge siden. Føler det er lov å gråte. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Nå ble jeg virkelig lurt her Viste seg at det bare var Assassin's Creed 4: Black Flag som jeg hadde glemt at jeg hadde forhåndsbestilt for lenge siden. Føler det er lov å gråte. Aiiii , det er et sånt øyeblikk hvor gleden spiker i taket å detter rett i kjelleren igjen på kort tid. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Yees! Da var min merket som sendt Lenke til kommentar
zh44 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Gratulerer. Hvor tidlig bestilte dere som har PS4 på vei i posten? Tenkte jeg var smart som bestilte i god tid før alle andre, altså i august. Har tydeligvis gått på en smell her Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Gratulerer. Hvor tidlig bestilte dere som har PS4 på vei i posten? Tenkte jeg var smart som bestilte i god tid før alle andre, altså i august. Har tydeligvis gått på en smell her Takk Jeg bestilte 24/5 opprinnelig , men komplett la inn ordren min på nytt 21/6 pga endring i prisen Lenke til kommentar
WaztedPenguinz Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Beregnet ankomst 28.11 1 Lenke til kommentar
vanJonazo Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Yees! Da var min merket som sendt Hurra MIN OGSÅ! Lenke til kommentar
ImagineAnarchy Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Ordren min er enda åpen og det står 1stk reserert på lager........ gad Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Lokale Elkjøp får inn 9 stk. Samt Expert som ligger nesten rett ved siden av får inn enda mindre(var ikke sikre på akkurat hvor mange, men ikke mer enn 6 stk elns)... Må nok campe utafor Elkjøp, eller møte opp kl. 05, får håpe det går Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 (endret) Og der var ordren min hos komplett ''Plukket'' Neste steg er vell ''sendt'' da regner jeg meg, Meeeget! Edit: Og der var ordren sendt! Så lykkelig....! Endret 27. november 2013 av Skogslik 1 Lenke til kommentar
Elgen-Hansi Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Det var ikke mange pallene. Hvor mange PS4 kan det være snakk om? En håndfull? Håper jeg ha min konsoll før St. Hans i alle fall... Bildet avslører jo ikke hvor mange paller det er, siden de i forgrunnen dekker for innsyn bakover. Men det er 60 konsoller pr pall, som vil si at det minimum er 600 stk totalt i dette bildet. Fyller de opp retangelet i dybden snakker vi 1560 konsoller... Lenke til kommentar
Sundox Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Tok en tlf til Coop Obs Sørlandssenteret. Damen jeg snakket med kunne opplyse om at de fikk inn 5 - 10stk PS4-konsoller, hvis noen lurte!"Still deg i kø på fredag," sa hun. Hihihi, stille meg i kø..Forhåndsbestilling FTW Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Coop Obs på Rygge Storsenter får inn 6 konsoller Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Tok en tlf til Coop Obs Sørlandssenteret. Damen jeg snakket med kunne opplyse om at de fikk inn 5 - 10stk PS4-konsoller, hvis noen lurte! "Still deg i kø på fredag," sa hun. Hihihi, stille meg i kø.. Forhåndsbestilling FTW Forhåndsbestilling? Lenke til kommentar
Sundox Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Hehe, ikke hos Coop så klart! Beklager for misvisende tekst.Har bestilt fra Gamezone. Bedre enn å stå i kø. Var det som var poenget mitt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Får se hva utfallet blir, i utgangspunktet kjenner jeg vel at jeg er litt irritert over måten MPX har håndtert dette hittil, ikke en eneste oppdatering på facebook siden deres mens komplett i det minste har forklart årsaken bak det. Det interessante skal vel bli hvorvidt dette får videre konsekvenser for oss som har bestilt via MPX. Det hjelper ikke akkurat på å lese innlegg på div nettsider fra en rekke personer som legger ut om hvordan de bestilte på komplett for under en måned siden og plutselig fikk melding om at pakken er på vei.... Lenke til kommentar
McCracken Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Er det noen som har fått noen bekreftelse fra Ludostore.no da? Om de får konsoll? Eller var hele greia bare en "gimmick" når de la den ut... Fikk heller ikke konsoll fra ludo, kommer ikke til å køe i kaoset i oslo så da blir det å overbetale på finn, jaja får skylde seg selv at jeg var sent ute... igjen Lenke til kommentar
assap2 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Og der klarte jammen meg Komplett å få sendt avgårde min PS4, helgen er reddet...godt de fikk ordnet opp i rotet, håper det ordner seg for alle andre som venter spent. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå