magnusalex Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Expert i Sarpsborg solgte spill i dag, ihvertfall... Fikk sikret meg AC4, NFS Rivals, Battlefield 4 og Ghosts. Da slipper jeg å stå i kø på fredag allikevel, siden konsollen er sikret Lenke til kommentar
Axl Rose Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Noen som har snakket med Expert-butikker i Bergen? Vurderer kø fredag morgen. Lenke til kommentar
chrengen Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Ok, ikke bare meg altså.... Nope.. Ble meget skuffa av den mailen ja, noen i Trondheim som tenker å stå i kø på fredag? Hvor isåfall? :O Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Fersk nyhet fra Komplett.no sin fb side En oppdatering: Som tidligere nevnt i kveld har vi dessverre opplevd en sjelden feil med deler av lagersystemet vårt. Dette medførte at en god del av forhåndsbestillingene med bekreftede leveringsdatoer på PS4 fikk nye ubekreftede leveringsdatoer. Vi har brukt de siste timene (og fortsetter utover natten) på å rydde opp i dette og få korrekte datoer tilbake i systemet. En del ordre er allerede gått gjennom systemet og er på vei til kunder. Noen av disse ordrene er dessverre gått ut til kunder som opprinnelig hadde ubekreftet leveringsdato i utgangspunktet. Det er naturligvis flaks for dem, men det går selvfølgelig på bekostning av noen andre. De få som er rammet av dette vil bli kontaktet direkte av Komplett.no med et løsningsforslag.De korrekte datoene blir, som nevnt, matet inn i systemene igjen utover kvelden og natten. Hvis du tidligere denne uken hadde en bekreftet dato på leveringen din skal denne i utgangspunktet fremdeles være korrekt. Dersom det fremdeles ser ut til å være en feil på ordren din i morgen tidlig ber vi deg kontakte oss på 33005500 eller [email protected] med ordrenummeret ditt slik at vi får tatt en ekstra kikk på ordren din.Tusen takk for tålmodigheten og forståelsen dere har vist oss nå i kveld. Vi er veldig lei oss for forvirringen og frustrasjonen en del av dere har opplevd i kveld og lover at vi nå jobber beinhardt for å få alt opp å gå igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Jeg har liten forståelse for at folk med ubekreftet dato har hatt tjuvflaks Lenke til kommentar
Fiskekaken Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Jeg har liten forståelse for at folk med ubekreftet dato har hatt tjuvflaks jeg er en av de heldige som egentlig hadde ubekreftet dato til januar :> Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Jeg har liten forståelse for at folk med ubekreftet dato har hatt tjuvflaks får håpe det ikke er så alt for mange det er snakk om.. Lenke til kommentar
donJonazo Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Nå står det "frigjort for plukk!" 1 Lenke til kommentar
WaztedPenguinz Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Posten eller Tollpost? Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 nar bestilte du? , jeg bestilte 24 mai og har ikke fått noe update på min side enda Lenke til kommentar
WaztedPenguinz Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 (endret) Nevvah minde Endret 27. november 2013 av WaztedPenguinz Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Si det. Pleier å få ting derfra dagen etter det blir sendt så. Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Stemmer. hehe der har jeg bestilt killzone SF , Knack pluss en DS4 og det er sendt allerede:P Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 Det er jo datasystemet til komplett som surrer da, blir oppdatert og fikset i løpet av kvelden natten som de skriver på facen.. Chill Meeen da spørs det om de sender ut alle korrekt i tide før helgen da. Det var ikke mange pallene. Hvor mange PS4 kan det være snakk om? En håndfull? Håper jeg ha min konsoll før St. Hans i alle fall... Lenke til kommentar
boundishh Skrevet 27. november 2013 Del Skrevet 27. november 2013 (endret) ahhhh jeg dør av dette her... edit : Frigjort for plukk spenningen øker Endret 27. november 2013 av boundishh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå